جنجال فیس‌بوکی در اردوگاه استقلالی‌ها

به گزارش «وبلاگ نیوز»، پس از انتشار خبری مبنی بر تذکر سرمربی تیم استقلال مبنی بر عدم حضور بازیکنان تیمش در فیس بوک، روز گذشته خبرهای فیس بوکی بیشتری از این باشگاه منتشر شد.

فتح الله زاده، مدیرعامل استقلال، در مصاحبه ای استفاده از کامپیوتر و فیس بوک را برای بازیکنان این تیم ممنوع کرد و گفت: ما تا روز چهارشنبه سه چهار روز بيشتر وقت نداريم تا يک روز تاريخي رقم بزنيم. بچه‌ها و همه ما در اين چند روز بايد کامپيوتر، فيس‌بوک و… را کنار بگذاريم، خوب استراحت کنيم تا به موفقيت برسيم.

بنابر این گزارش امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال نیز در مورد تذکر به بازیکنان استقلال برای اینکه به فیس‌بوک نروند، گفت: من حرف‌هایم را کلی زدم، باید در زندگی اعتدال داشت. فیس‌بوک هم جنبه مثبت دارد هم جنبه منفی. اگر جنبه مثبت آن باشد خوب است پس باید اعتدال باشد شما اگر گرسنه باشید و پنج پرس جوجه کباب بخورید دل‌درد می‌گیرید بازیکن هم در شب بازی باید به بازی فکر کند. پس باید از همه چیز درست استفاده کرد. البته هر چیز جدیدی که می‌آید متاسفانه ابتدا به جنبه منفی آن بیشتر از جنبه مثبت آن توجه می‌شود.

البته این نوع نگاه به فیس بوک در میان برخی بازیکنان استقلال که عضو فیس بوک نیستند هم وجود دارد؛ سیدمهدی رحمتی، دروازه بان این تیم نیز پس از تمرین روز یکشنبه استقلال در جمع خبرنگاران، درباره تذکر قلعه نویی به بازیکنان این تیم در استفاده از فیس بوک و شبکه‌های اجتماعی، گفت: من در فیس بوک پیج شخصی ندارم و یک فن پیج متعلق به من است که آن هم دست خودم نیست. به هر حال فیس بوک یک سایت اطلاع رسانی است و می‌شود از آن استفاده‌های مثبت هم داشت.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اگر در شبکه‌های اجتماعی و فیس بوک جستجو کنید، بیش از 50 پیج با اسم مهدی رحمتی پیدا می‌کنید. اگر من این فن پیج رسمی را هم نداشته باشم، از نام من حسابی سوء استفاده می‌شود.

این اتفاق در حالی افتاده است که نگرانی عضویت در فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی مختص باشگاه استقلال نیست. چند سالی می شود که عضویت در این شبکه ها رونق زیادی در بین ورزشکاران پیدا کرده است. خیلی از آنها حرف هایی را که نمی توانند رودر رو و حتی در رسانه ها عنوان کنند را از طریق همین سایت ها به مخاطبان خاص خود انتقال می دهند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول