پنجمین جلسه هفتگی مجمع فعالین انقلابی فضای مجازی اهواز برگزار شد

به گزارش«وبلاگ‌نیوز»و به نقل از عروج؛ جلسه پنجم مجمع فعالین انقلابی اهواز با حضور جمعی از فعالان شهر اهواز برگزار شد.

طبق اعلام قبلی قرار بود حجت الاسلام و المسلمین «سید محسن شفیعی» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان خوزستان حضور داشته باشد، اما به دلیل کسالت این مقام مسئول، حضور او منتفی شد.

این جلسه که در سالن همایش های اداره گمرگ اهواز برگزار می شد، از ساعت 16:30 و با قرائت آیات 54 تا 61 سوره انفال که در رابطه با موضوع جهاد و آمادگی دفاعی در مقابل دشمنان، آغاز شد و در ادامه «مجید فضیلت» شعری با حال و هوای هفته دفاع مقدس که درد دل های یک دختر با پدر شهیدش بود را خواند.

پس از آن «محمد شهباز» قسمت هایی از کتاب دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری را قرائت کرد و توصیه کرد فعالان فرهنگی و دغدغه مندان انقلاب اسلامی این کتاب را حتما مطالعه کنند.

دستور کار جلسه در 2 محور «بررسی سطح بندی اعضا» و «برگزاری جلسات ماهانه در مساجد سطح شهر» اعلام شد که شرکت کنندگان در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

در موضوع سطح بندی اعضا قرار بر این شد تا برگزاری جلسات عمومی به صورت محتوایی و راهبردی باشد و همچنین کارگروه های تخصصی تشکیل شده و جلسات آنان در زمینه مسائل فنی و کاربردی برگزار شود.

علاوه بر این قرار شد که جلسات ماهانه مجمع در مساجد باشد و جلسات هفتگی همانند گذشته به شکل همایش برگزار بشود.

هم‌چنین لزوم حضور فعالین در یک محیط مشخص و ارتباط مجازی بین آنها در این جلسه مورد بحث قرار گرفت که برای این مورد انجمن سایت خوزنیوز معرفی و قرار بر این شد تا دوستان درانجمن این سایت ثبت نام کرده و فعالیت ها و مطالب جدید خود را در آنجا به یکدیگر معرفی کنند.

موضوع دیگر مورد بحث انتخاب نام مناسب برای جمعیت فعالین فضای مجازی بود که حاضرین نام های همچون حزب الله سایبر، فعالین جنگ نرم، فعالین ارزشی فضای مجازی و چند اسم دیگر را پیشنهاد دادند که قرار بر این گذاشته شد تا دوستان پس از بررسی نام مناسبی را انتخاب و به سامانه 50002050505520 ارسال نمایند تا در جلسات آینده برای آن تصمیم گیری شود.

در این جلسات وبلاگ نویسانی همچون ردپاکلیپ  ، محمد شهباز ، راز مجنون ، کمیت ، خورشید عالم تاب ، نسل سوم گردان کربلا ، علمدار  ، درد و دل های قلم بر سر برگ سفید ، یک خبرنگار ، مشکات الهدی ، دفاع مقدس ، تفحص ، بی پلاک ، نقل قول ، خاکی ها ، تابنده ،  آتیه سازان اهواز  ، اسلام دین جاویدان و طلبه بسیجی  حضور داشتند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول