کاهش سوددهی توییتر

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از مردم‌سالاری، اسنادي که از سوي اين کمپاني به کميسيون بورس و اوراق بهادار ايالات متحده آمريکا ارائه شد، حاکي از آن است که اگر چه تویيتر در رشد تعداد کاربر و درآمد روند فزاينده‌اي داشته، بااين‌حال هنوز آن‌قدر که انتظار مي‌رفت سودآوري ندارد.

اين اسناد مي‌گويد تا پايان ماه ژوئن سال جاري، تویيتر بيش از 218 ميليون کاربر فعال داشته که اين رقم نسبت به سال قبل رشدي 44 درصدي را نشان مي‌دهد.

اين در حالي است که شبکه اجتماعي فيس‌بوک 1 ميليارد و دويست ميليون کاربر فعال و شبکه «لينکدين» نيز 240 ميليون کاربر فعال دارد.

تویيتر در اين اسناد مدعي شد که درآمدش در سال 2012 به نسبت سال پيش از آن، سه برابر افزايش داشته است.

بنا به اين گزارش اين شبکه اجتماعي در نيمه نخست سال 2013 نيز بيش از 253 ميليون دلار درآمد داشته است. با اين‌حال اسناد رسمي تویيتر حاکي از آن است که تویيتر از سال 2010 تا الان در روندي مداوم بخشي از سود خود را از دست داده است.

اسناد مي‌گويد تویيتر در سال 2012 دست‌کم 80 ميليون دلار از سوددهي خود را از دست داده است و در شش ماه اول سال جاري ميلادي نيز 69 ميليون دلار کاهش در سوددهي داشته است. بااين‌حال علي‌رغم کاهش سوددهي اين شبکه اجتماعي، کارشناسان مي‌گويند احتمالا ارائه سهام عمومي تویيتر درآمد اين شرکت را افزايش داده و سهام آن با ارزش خواهد بود.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول