رفع محدودیت دسترسی به شبکه‌های اجتماعی در چارچوب قانون

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از آی‌سی‌تی‌پرس، نصرالله جهانگرد رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: پی گیری شبکه ملی اطلاعات تکلیف قانونی است و باید انجام شود اما یکسری وظایف خاص در معماری شبکه داده ای کشور وجود دارد که باید پی گیری شود.

نصرالله جهانگرد گفت: متاسفانه اسامی بی خود و تقسیم بندی های فرضی در دوره هایی گذاشته شده که موجب ابهام  جامعه در حوزه های صنعتی، خدمات رسانی و مشتریان شده که باید آن ها را تصحیح کنیم.

وی در خصوص ابهامات در خصوص رفع فیلتر شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک یا عدم آن و نحوه دسترسی آتی کاربران اینترنت در ایران گفت: سیاست کلی وزارت ارتباطات اجرای برنامه و قوانین است.

بنابراین گزارش، نصرالله جهانگرد درباره شائبه های مطرح در خصوص دسترسی آزاد کاربران به شبکه های اجتماعی خاطرنشان کرد: استراتژی وزارت ICT بر توسعه ظرفیت های دسترسی کاربران در چارچوب مقررات قانونی است و ما این استراتژی را دنبال خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به صحبت های ابهام آمیز در خصوص رفع فیلتر یا به عبارتی دسترسی آزاد به شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، موضع وزارت ICT در این باره چگونه خواهد بود؟ اظهار داشت: این موضوع نیز به امید خدا در چارچوب مقررات حل و فصل خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول