آغاز بکار مجدد «مجمع وبلاگنویسان و طراحان ارزشی گیلان»

سبحان نعمت‌پور، مسئول روابط عمومی مجمع وبلاگنویسان و طراحان ارزشی گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار «وبلاگ‌نیوز»، با اشاره به اینکه مجمع وبلاگ نویسان ارزشی گیلان برای نخستین بار کار خود را از آذر ماه سال 89 آغاز کرد، اظهار کرد: فعالیت مجمع مذکور پس از هجمه سنگین دشمن در فضای مجازی بر علیه جمهوری اسلامی ایران در فتنه سال 88 در جهت تقویت و یک‌سو کردن وبلاگ‌نویسان و طراحان ارزشی گیلان آغاز شد.

وی با بیان اینکه در طول فعالیت مجمع وبلاگنویسان و طراحان ارزشی گیلان در دوره نخست سه گردهمایی و یک مسابقه ملی برگزار شد، گفت: پس از فعالیت‌های مذکور ، به مدت یک سال به دلیل برخی بی‌مهری‌ها که نمی‌خواهیم در اینجا به آن بپردازیم از صحنه مقابله با جنگ نرم فاصله گرفتیم.

مسئول روابط عمومی مجمع وبلاگنویسان و طراحان ارزشی گیلان، با تشکر از همراهی چندی از «دوستان ولایی» و «فعال عرصه فضای مجازی» همچون آقایان «حمید رازی‌زاده» و «سجاد ناطقی» افزود: به حمدالله در ماه جاری ، مجدداً با راه اندازی سایت  مجمع مذکور حضور خود را در جنگ نرم را گسترش داده‌ایم.

نعمت‌پور با اشاره به اینکه برای تجمیع وبلاگ‌نویسان و طراحان ارزشی، و هم‌اندیشی و ارائه خدمات به ارزشی‌نویسان مجدداً وارد این عرصه شدیم، گفت: با پیگیری‌هایی که در ماه جاری انجام خواهیم داد کار مجمع را با قدرت بیشتر و جدیت بیشتر از گذشته دنبال خواهیم کرد.

وی به برخی مشکلات مجمع مذکور اشاره کرد و افزود: مشکلاتی که وجود دارد این است که مجمع یک موسسه مردم نهاد است و باید خودش تأمین‌کننده مخارجش باشد و یکی از دلایلی که ما نتوانستیم یک سال در خدمت دوستان باشیم همین مشکلات مالی بود.

نعمت‌پور خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان فرهنگی استان کار خود را این‌بار بدون تعلل انجام دهیم

وی از وبلاگ‌نویسان و طراحان ارزشی گیلان خواست با مراجعه به سایت این مجمع به عضویت در مجمع وبلاگنویسان و طراحان ارزشی استان درآیند و متذکر شد: برنامه‌های آینده مجمع در اسرع وقت اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول