محبوبیت توییتر در امریکا از فیس‌بوک پیشی گرفت

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایسنا، بر اساس این نظرسنجی، نوجوانان آمریکایی با استفاده از توئیتر اولویت‌های خود را به روز کرده‌اند، در حالی که شاید کمتر دکمه لایک شبکه اجتماعی فیسبوک را زده باشند.

نتایج تحقیقات شرکت مالی Piper Jaffray از نوجوانان آمریکایی حاکی از آن است که ۲۶ درصد از آنها توئیتر را مهمترین شبکه اجتماعی قلمداد می‌کنند و فقط ۲۳ درصد از نوجوانان از شبکه اجتماعی فیسبوک استفاده می‌کنند.

این رقم در مقایسه با سال گذشته ۱۰ درصد کمتر است.

این یافته‌ها حدود یک هفته پس از آن منتشر شده‌اند که توییتر اعلام کرد قصد دارد یک میلیارد دلار از سهام خود را به صورت عمومی عرضه کند، امری که از رشد قابل توجه این شرکت حکایت می‌کند.

توئیتر هم اکنون ۲۱۸ میلیون کاربر فعال و سال گذشته درآمدی معادل ۳۱۶ میلیون دلار داشت.

اما جین مونستر، تحلیلگر ارشد شرکت Piper Jaffray می‌گوید که فیسبوک هنوز یکی از موفق‌ترین تارنماهای شبکه اجتماعی است و با خرید هوشمندانه اینستاگرام هنوز تا حد زیادی یکی از بهترین ابزارهای تبادل عکس و به اشتراک گذاشتن کلیپ‌های ویدئویی محسوب می‌شود.

وی می‌گوید: اینستاگرام نقش مهمی در تبادل عکس و ویدئو برای فیسبوک داشت و احتمالا یکی از بهترین راه‌ها برای ارتباط با فیسبوک محسوب می‌شود.

به گزارش صدای آمریکا، توئیتر و فیسبوک و اینستاگرام هنوز در مقایسه با سایر تارنماهای شبکه‌های اجتماعی بین نوجوانان آمریکایی محبوب‌ترین و پرطرفدارترین هستند.

کمتر از ۱۰ درصد نوجوانان آمریکایی از تامبلر، گوگل پلاس و یا تارنماهای دیگر استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول