اولین همایش وبلاگ‌نویسان حوزه مقاومت اسلامی برگزار شد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از قدسنا، حسن شهریاری دبیر همایش بین المللی وبلاگ نویسان حوزه مقاومت اسلامی هدف از برگزاری آن راآگاه سازی عمومی درباره ی معضل اشغالگری و مشکلات ملل تحت اشغال از طریق اطلاع رسانی بهینه و مستمر به ویژه درمیان نوجوانان و جوانان درفضای مجازی و توجه ویژه به اهمیت ایجاد شبکه های اجتماعی اعلام نمود .

دکتر حسین رویوران رئیس هیات امنای اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری دراین همایش با بیان اینکه امروز وبلاگ از طریق نشر اخبار و اطلاعات ؛ تبدیل به یک رسانه جدید شده است، گفت: امروزه با توجه به سانسورهای رسانه ای؛ آنچه مورد توجه قرار می گیرد نقش و جایگاه وبلاگ نویسان حوزه ی مقاومت است که می توانند ازاین طریق فریاد مظلومیت ملت فلسطین را به گوش جهانیان برسانند .

درادامه دکتر خالد القدومی رئیس دفتر جنبش حماس درایران دراهمیت رسانه و فضای تبلیغاتی گفت:نتایج پژوهش های انجام شده برتری فعالیتهای اسلام گرایان را در فضای سایبری به اثبات می رساند . نایب رئیس هیات امنای اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری توجه به موضوع فلسطین و جنایات رژیم اشغالگر قدس رادر فضای مجازی ناکافی دانست و از فعالان حوزه سایبری و وبلاگ نویسان خواست تادراین فضا نسبت به اطلاع رسانی بهینه اقدام نمایند .

در حاشیه این همایش رحیمیان دبیر کل اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری فضای حاکم بر دنیای جدید را حاصل گسترش استفاده از فن آوری های نوین دانست و گفت : اگر وبلاگ ها بتوانند موضوع مقاومت اسلامی را به خوبی پردازش کنند این اقدام می تواند به ایجاد یک موج خبری درسطح جامعه بین المللی منجر شود که درنهایت این اقدام موجب آگاهی عمومی درباره ی معضل اشغال و اشغالگری خواهد شد .

دراین همایش که درمحل دبیرخانه ی اتحادیه برگزار گردید وبلاگ نویسانی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران – فلسطین – پاکستان – عراق –ترکیه و افغانستان حضور داشتند .

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول