مسابقه وبلاگ نویسی «قربان تا غدیر» ویژه وبلاگ نویسان راسخون

به گزارش«وبلاگ نیوز» سایت راسخون به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر خم، «مسابقه وبلاگ نویسی» ای را مخصوص کاربران وبلاگ نویس این سایت، برگزار می کند.

عید سعید قربان، آیات و احادیث، اسناد، عید سعید غدیر خم، اسناد تاریخی، خلافت امام علی (ع)، خطابه غدیر و  آیات و روایات، اعمال، عکس، پوستر در مورد این اعیاد فرخنده، از محورهای مسابقه است.

مهلت شرکت در مسابقه از عید قربان تا عید سعید غدیر خم، 24مهرماه لغایت 3آبان ماه، به مدت 10 روز، تعیین شده است و گفتنی است که جوایز و تعداد برندگان با توجه به کیفیت و تعداد وبلاگ های شرکت کننده مشخص خواهد شد.

نوع پست (تألیفی، مقاله، تصویر و …)، تعداد پست ها، تبادل لینک با وبلاگ های دیگر، میزان بازدید و نظرات وبلاگ، امکانات جانبی مناسب و کم حجم نیز از جمله ملاک های امتیازدهی است.

بعد از اعلام نتایج نهایی ، اعتراضی پذیرفته نخواهد شد مگر اینکه در اختصاص یا جمع بندی امتیازات اشتباهی  صورت گرفته باشد.

مطالب باید در وبلاگ های راسخون ایجاد شوند و در چهارچوب موضوعات مسابقه باشد و چنانچه کاربر وبلاگی در رابطه با موضوعات مسابقه دارد می تواند با همان وبلاگ شرکت کند وگرنه باید وبلاگ جدیدی در راسخون ایجاد کند .

 همچنین پست های اختصاصی و تالیفی امتیاز ویژه ای دارند ، ذکر این موضوع در پایان پست الزامی است و سابقه کاربر در وبلاگ نویسی ملاک نیست ولی شرکت کنندگان  باید با اصول اولیه وبلاگ نویسی آشنایی داشته باشند .

علاقمندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به سایت مسابقه مراجعه کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول