مسابقه وبلاگ نويسي«مبشرغدير» برگزار می شود

به گزارش«وبلاگ نیوز» ستاد مبشر غدير مستقر در سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد و با همكاري سازمان فاواي شهرداري، مسابقه وبلاگ نویسی را با نام«مبشر غدیر» برگزار می کند.

عيد و جشن غدير، داستان غدير از مدينه تا خطابه، داستان غدير از خطابه تا مدينه، خطابه غدير و تاريخچه تبليغي غدير از موضوعات این مسابقه است.

هر فرد فقط میتواند یک وبلاگ در مسابقه شرکت دهد، وبلاگ بايد تا زمان داوري آثار پابرجا بماند، در هنگام ثبت نام میبایست مشخصات حقیقی خود و نه مشخصات مستعار را وارد نمائید.

مهمترين معيار امتياز دهی، توليد محتوا و نگارش يادداشت توسط خود وبلاگ نويس مي باشد. هر چند كه رعايت رسم‌الخط و قواعد نگارشي و ويرايشي زبان فارسي و زيبايي‌هاي ادبي و … نيز مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد.

شایان ذکر است  برای هر یک از بخش از موضوعات مسابقه، سقف نفرات شرکت کننده در نظر گرفته شده است و موضوع های با شرکت کننده بالا به مرور حذف می گردند. بنابراین اولویت با شرکت کنندگانی است که زودتر ثبت نام کنند.

پس از ثبت نام، وبلاگ  توسط كارشناسان بررسي شده و در صورت احراز شرايط مسابقه، حداكثر پس از 48 ساعت اسم وبلاگ در ليست وبلاگ‌ها آورده خواهد شد و در مسابقه شركت داده خواهد شد.

ثبت نام در مسابقه«مبشر غدیر» از 15مهرماه آغاز شده و تا دوم آبان‌ماه ادامه دارد.

 كليه‌ علاقمندان به شركت در مسابقه با مراجعه به پايگاه اينترنتي ستاد مبشر غدیر ، مي‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول