هتلی برای معتادان فیس‌بوک و توییتر

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرفارسی، اگر جزو افرادی هستید که یک لحظه هم نمی توانند دست از توئیت کردن بردارند و حتی در تعطیلات و مسافرت نیز همچنان موبایل یا کامپیوتر همراهشان است و می خواهند اکانت خود را به روزرسانی کنند، باید بدانید هتلی برای معتادان شبکه های اجتماعی باز شده است که فن شما است. این هتل در شهر Magaluf در اسپانیا قرار دارد.

تقاضای بسیار کاربران برای عضویت در شبکه های اجتماعی و فعالیت های دایمی در این وب‌سایت ها هتل های بین المللی Meliá را بر آن داشت تا نخستین هتل زنجیره ای توییتر را در اسپانیا بسازند و افتتاح کنند.

این هتل @SolWaveHouse نام دارد و به مهمانان اجازه می دهد تا با خدمه و کارمندان هتل و دیگر مهمان ها از طریق پیام های نوشتاری ارتباط داشته باشند. البته این پیغام ها که توئیت نامیده می شوند محدودیت واژه دارند و فقط تا 140 کلمه را پشتیبانی می کنند.

قلب این هتل مبتنی بر شبکه های اجتماعی، #SocialWave است که نوعی اجتماع مجازی است و فقط از طریق  وای‌فای هتل و گوشی هوشمند، تبلت یا کامپیوتر مهمانان قابل دسترسی است. هنگام ورود در حساب کاربری توییتر خود، مهمانان می توانند برای ارتباط با مهمانان دیگر هتل، چت با آنها یا به اشتراک گذاری عکس و تکست از #SocialWave استفاده کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول