پای شرط‌بندی فوتبالی به وبلاگ‌ها هم باز شد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از مهر، سرهنگ محمد قاسملو،رییس پلیس فتا آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: برابر ابلاغ دستورالعمل اجرايي عمليات شرط بندي آنلاين فوتبال از طريق فتا ناجا ، پيگيري يک فقره وبلاگ اينترنتي که در بررسي هاي اوليه در حوزه استحفاظي اين استان بوده در دستور کار پليس فتا قرار گرفت که براي ادامه رسيدگي و هماهنگي هاي لازم و ارسال مستندات فني اوليه به پليس فتا شهرستان جلفا مربوطه ارسال شد.

وی افزود: ماموران با عزيمت به شهرستان مورد نظر و پس از هماهنگي لازم با بازپرسي دادسرا ، آدرس شخص ايجاد کننده وبلاگ را شناسايي و با شگرد خاص پليسي به پليس فتا دعوت، نهايتا پس از حضور در خصوص نحوه فعاليت وايجاد وبلاگ شرط بندي فوتبال از نامبرده تحقيق به عمل آمد.

سرهنگ قاسلمو همچنین ادامه داد: در نهايت با رويت مدارک علمي و مستندات مربوطه ، به ايجاد وبلاگ و فعاليت در آن سايت به عنوان كاربر اعتراف کرده حتي از قرباني شدن خود در اين شرط بندي نيز سخن به ميان آورد.

 وي در ادامه افزود: پس از تكميل پرونده برابر هماهنگي به عمل آمده با دادستاني و بازپرس شهرستان ،پرونده جهت ادامه مراحل، به همراه متهم تحويل پليس اطلاعات و امنيت شد تا مورد بررسي بيشتر قرار گيرد.

 رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی از عموم مردم خواست تا از عضويت در چنين سايت هايی که صرفا به دنبال بدست آوردن منافع مالي براي خود هستند خودداري کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول