بازداشت، عاقبت خالکوبی در فیس‌بوک

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از فرهنگ نیوز،سرهنگ علیرضا محرابی رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت  در تشریح خبر دستگیری فردی که اقدام به خالکوبی می کرد، گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه شخصی به نام «حسن» با ایجاد صفحه ای در فیس بوک اقدام به تبلیغ «خالکوبی» می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پس از انجام تحقیقات و رصد سایت های اجتماعی ضمن اطمینان از صحت موضوع، مراتب را به مقام قضایی منعکس و دستور بازداشت متهم را دریافت کردند، گفت: پس از مدتی ماموران اقدام به شناسایی آدرس متهم در منطقه صادقیه کردند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه سرانجام ماموران در سی ام مهرماه به این آدرس مراجعه کردند، گفت: ماموران دریافتند که متهم به همراه زنی در محل حضور دارد که طبق بررسی های صورت گرفته مشخص شد زن، مالک ساختمان است و این ملک را برای اعمال مجرمانه در اختیار متهم قرار داده است.

محرابی با بیان اینکه در بازرسی از محل یک دستگاه لپ تاپ، یک دستگاه دوربین عکاسی و آلات و ادوات خالکوبی کشف شد، گفت: متهمان دستگیرشده به مقر پلیس منتقل شدند و تحقیقات ادامه دارد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول