داوران جشنواره سراسری «معمار انقلاب» معرفی شدند

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، «علی داننده» در خصوص جشنواره وبلاگ‌نویسی«معمار انقلاب» گفت: «سجاد قربان‌اوغلی» مدیر موسسه فناوری اطلاعات موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره)، «جهانگیر قاسمی» مدیر موسسه فرهنگی تنظیم و نشر آثار حضرت امام (ره)، «عزیز جوان‌پور» رئیس سازمان اسناد ملی شمال‌غرب کشور، حجه‌الاسلام «مجتبی نظری» استاد حوزه و دانشگاه و «محمد زارع‌پور» نویسنده و پژوهشگر به عنوان داوران نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی معمار انقلاب که در تبریز برگزار می‌شود انتخاب و معرفی شدند.

وی حضور وبلاگ‌نویسان از سراسر کشور در این جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این جشنواره دومین تجربه‌ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص وبلاگ‌نویسی است و پیش از این جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی نیز توسط این اداره‌ی کل برگزار شده که با استقبال قابل توجه وبلاگ‌نویسان مواجه شد.

این جشنواره با هدف فراگیرسازی اندیشه‌ها و آرمان‌های ناب حضرت امام خمینی(ره)،‌ تبیین و ترویج و نهادینه کردن اندیشه‌های دینی و سیاسی حضرت امام(ره) و تبیین ظرفیت‌ها و روش‌شناسی فن‌آوری‌های دیجیتال در ترویج سیره‌ی آن حضرت با استفاده از ابزارهای نوین فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

تولید محتوای دیجیتال در رابطه با سیره و اندیشه‌های حضرت امام(ره)، و فراهم نمودن بستری مناسب برای شکوفایی استعدادهای جوانان در زمینه استفاده از تکنولوژیهای جدید در عرصه فعالیتهای دینی و سیاسی و جهت‌دهی به فرهنگ وبلاگ نویسی و وارد کردن مفاهیم ارزشی به فضای وبلاگ‌ها را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

براساس این گزارش آیین اختتامیه جشنواره سراسری معمار انقلاب روز دوشنبه 13 آبان ماه جاری ساعت 16 در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز واقع در اول سربالایی ولیعصر(عج) برگزار می‌شود.

گفتنی است این جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با همکاری کانون فرهنگ هنر و ادب آذربایجان‌شرقی، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، سازمان اسناد و کتابخانه ملی مدیریت شمالغرب کشور، استانداری آذربایجان‌شرقی در تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول