اعلام نتایج مسابقه وبلاگ نویسی غدیر در اصفهان

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کانون فرهنگی ـ هنری امام حسن مجتبی(ع)، نتایج دومین دوره مسابقه وبلاگ نویسی «غدیر» کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) استان اصفهان اعلام شد.
اسامی وبلاگ نویسان و آدرس وبلاگ‌های برگزیده،

رضا سلطانی با وبلاگ غدیرخم ، حاج اسحاق عباسی با وبلاگ دغدغه فرهنگ دینی = وحدت  و سیدجعفر فاطمی با وبلاگ اسرار غدیر به ترتیب رتبه اول تا سوم این مسابقه را کسب کردند.

برگزیدگان باید تا دوشنبه، شش آبان‌ماه اطلاعات حساب خود و محل سکونت خود را با اطلاعات کامل خود و ذکر نام صاحب حساب ارسال کنند و نیز برای  سایر وبلاگ نویسان نیز لوح تقدیری در نظر گرفته شده که می‌توانند برای دریافت به کانون امام حسن مجتبی(ع) شهرستان تیران و کرون استان اصفهان به نشانی اصفهان، شهرستان تیران و کرون شهر تیران مسجد حضرت قمر بنی هاشم(ع)، خانه فرهنگ دیجیتال امام حسن مجتبی(ع) مراجعه کنند و افرادی شایسته تقدیری که نمی‌توانند به صورت حضوری برای دریافت جایزه مراجعه کنند، لوح‌ها برایشان ایمیل شده یا به صورت پستی ارسال خواهد شد.

همچنین شرکت کنندگان در صورتی که به نتایج مسابقه اعتراض دارند، می‌توانند اعتراض خود را با ذکر دلیل به آدرس info@kanonportal.ir ارسال کنند تا اعتراض آنان در هیئت داوری بررسی شود.

برای دیدن نتایج و نیز اطلاع از سایر وبلاگ‌های شایسته تقدیر به کانون فرهنگی امام حسن مجتبی(ع)  مراجعه فرمائید.
انتهای پیام/.

One comment

  • شهروند ایران

    سلام به وبلاگها فقط 30 هزار تومان بلی 30 هزارتومان دادند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول