تمدید مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ملی«رسانه‌های سلامت»

به گزارش«وبلاگ نیوز» به دلیل تداوم حجم آثار ارسال شده به دبیرخانه در روزهای پایانی، دریافت آثار و ثبت نام در چهارمین جشنواره«رسانه های سلامت» تا 30 آبان ماه 1392 تمدید شد.

این جشنواره در 6 محور و 30 موضوع برگزار می‌شود و در بخش رسانه‌های دیجیتال، وبلاگ در کنار بازی‌های رایانه ای، نرم افزارهای چند رسانه ای، نرم افزارهای کاربردی، نرم افزارهای تلفن همراه، وبگاه و خبرگزاری‌ها قرار دارد.

ثبت نام در چهار بخش اصلی، بخش جانبي، کشورهای فارسی زبان، دانش آموزی و دانشجویی صورت می پذیرد و دانش آموزان و دانشجویان می‌بایست کارت دانش‌آموزی و دانشجویی داشته باشند در غیر این صورت باید در بخش صلی شرکت کنند.

تنها پایگاه‌ها و وبلاگ‌هایی امکان شرکت در جشنواره را دارند که قبلا در سامانه شناسایی سایت های سلامت و هم چنین ستاد اینترنتی ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  ثبت شده باشد.

پایگاه‌های اینترنتی که در دوره گذشته جشنواره موفق به کسب مقام شده‌اند، در صورتی که از سال گذشته تا پایان مهلت ثبت‌نام فعال و به‌روز بوده و حداقل 50 درصد مطالب آن تغییر یافته باشد، امکان شرکت مجدد در جشنواره را خواهند داشت.

تمامي پايگاهها بايد موازين اخلاقي و قوانين جمهوري اسلامي را رعايت كرده باشند و در صورت اثبات عدم رعايت اين قوانين اثر از بخش داوري حذف خواهد گرديد.

شركت براي عموم علاقه مندان آزاد است و موضوع آثار ارسالی می بایست حتما مرتبط با سلامت و سبك زندگي سالم باشد و علاقمندان می‌توانند نسبت به ثبت نام و ارسال اثر به «دبیرخانه جشنواره» هر چه سریعتر اقدام نمایند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول