کاهش محبوبیت توییتر بعد از ۱۷۰ میلیارد توییت

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از تسنیم، توییتر هفت ساله یکی از شبکه‌های اجتماعی است که در بازه سال‌های 2007 تا اوایل 2008 لقب دومین شبکه محبوب را به خود اختصاص داده بود اما روند ترسیم شده از فعالیت‌های این شرکت نشان از کاهش محبوبیت آن در نزد کاربران دارد.

در سال جاری بیش از 170 میلیارد توییت از طریق این شبکه ارسال که در این میان، نزدیک به 20 میلیون توییت جعلی کشف و گزارش شده است. توییتر گفته که با بررسی‌های تحلیلی که از کاربران صورت گرفت، میزان تعاملات آن‌ها با لینک‌های عکس‌دار دو برابر شده است.

این شبکه با 200 میلیون کاربر فعال به صورت ماهانه، بیشترین کاربران خود را با جامعه آماری 35.5 میلیون نفر از چین دارد و پشتیبان 80 درصد توییت‌ها از طریق موبایل است.

طبق گزارش مخابره شده، کاربران این شبکه به صورت میانگین ماهانه نزدیک به 170 دقیقه از وقت خود را در این شبکه گذرانده‌اند؛ شبکه‌ای که بیشترین طرفداران را در ارتباط با 33 میلیون ویدئو یوتیوب داشته است.

چهل میلیون نفر از کاربران این شبکه از طریق واین به آن متصل شده‌اند و هر ثانیه 5 توییت از جانب آن‌ها به این شبکه ارسال شده است.این شبکه که ارزش آن بیش از 10 میلیارد دلار برآورد شده، در زمان انتخاب مجدد باراک اوباما به عنوان رئیس جمهور آمریکا بیش از 800 هزار بار پیام انتخابات را بازتوییت کرد.

جالب است که بیشترین رکورد ارسال توییت در این شبکه، متعلق به شناسه‌ای به نام (__NECRO__) است که تا حال حاضر بالغ بر 6.9 میلیون توئیت توسط او ارسال شده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول