راهکار‌های رونق و ارتقای کیفیت وبلاگستان

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» نهمین جلسه افسران سایبری خوزستان با حضور احمد عامری مسئول سایت خبری تحلیلی خوزستان، برگزار شد.

در این جلسه که با حضور فعالان فضای مجازی خوزستان برگزار شد، احمد عامری به ارائه راهکارهای ارتقای کیفی وبلاگستان پرداخت؛ وی ضمن برشمردن مهارت‌های لازمه برای وبلاگ‌نویسان افزود: یک وبلاگ نویس باید بتواند به موضوع اصلی خودش وفادار باشد، در شیوه ارائه مطالب خودش باید محتوا داشته باشد، شفاف، کوتاه، رسا و مفید بنویسد و از شبهه پراکنی پرهیز کند و برای مطالبش باید عنوان خوب و مناسب انتخاب کند.

مسئول سایت خبری تحلیلی خوزستان، با بیان اینکه وبلاگ نویس ها باید شکل رصد خود را تغییر دهند و حوادث روز را پیگیری کنند گفت : یک وبلاگ نویس نباید وارد جریانات احساسی مخرب شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: یک وبلاگ نویس باید به جنبه های آموزشی و فرهنگی در تولید محتوا توجه کند.

عامری در این نشست با اشاره به روش‌های جذب مخاطب گفت: لینک های خود را در وبلاگ دیگران افزایش دهید. (تبادل لینک)؛ بعد از ارسال مطلب به دوستان خود اطلاع دهید؛ به نظرات دیگران احترام بگذارید و جواب کامنت های انها را بدهید و در وبسایت های پرمخاطب مطالب خود را نشر دهید.

وی همچنین بر استفاده از امکانات آمارگیری و خبرخوانی توسط وبلاگ‌نویسان تاکید کرد و گفت : می‌توانید با استفاده از امکانات «وبلاگ دوستان در بلاگفا» یا دیگر امکانات رصد وبلاگ های مثل خبر خوان ها وبلاگ ها را رصد کنید تا از جدید ترین به روز رسانی های آنها مطلع و باخبر شوید؛ همچنین می‌توانید برای تحلیل کیفیت مطالب و جذب مخاطب بیشتر از ابزار امارگیر مثل وبگذر استفاده کنید.

در پایان این جلسه، کلیپ‌ها و فایل‌های پاورپوینت مربوط به ارائه احمد عامری در قالب سی دی توسط وی به حضار هدیه شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول