نقض آسان حریم شخصی با مسنجر جدید فیس بوک

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از فارس، آندرویدهدلاینز گزارش داد که: شرکت فیس بوک با تغییر طراحی مسنجر خود کاری کرده که کاربران آن بتوانند برای افرادی که در فهرست دوستانشان نیستند نیز پیام ارسال کنند.

بسیاری از کاربران از اعمال چنین تغییراتی در مسنجر فیس بوک ناراضی بوده و می گویند این امر موجب می شود کاربران بتوانند حریم شخصی افرادی که با آنها دوست نیستند را نقض کرده و با ارسال پیام های مختلف دیگران را آزار دهند.

مسنجر تازه فیس بوک برای سیستم عامل اندروید دارای رابط کاربری جدیدی نیز هست که یافتن افراد را نیز ساده تر می کند. همچنین اگر فردی جدید از دوستان به جمع کاربران این مسنجر اضافه شود، می توان به سرعت از این مساله مطلع شد.

قابلیت های لمسی جدید برای دسترسی ساده تر به بخش های مختلف این مسنجر نیز در آن پیش بینی شده است. عرضه مسنجر از سوی فیس بوک در رقابت با مسنجرهای گوگل و بلاک بری صورت می گیرد که باعث افزایش وفاداری کاربران به سایت ها و تولیدات این شرکت ها می شود. اما مساله مهم در این مورد افزایش قابلیت های این مسنجرها برای برقراری ارتباط با افراد غریبه است که به مزاحمت های مجازی دامن می زند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول