انتشار فراخوان مسابقه «کاروان نینوا»

به گزارش «وبلاگ نیوز» اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران فراخوان نخستین دوره مسابقه «کاروان نینوا» را منتشر کرد.

بر اساس اعلام، «این، فراخوانی است در نخستین سال اجرای برنامه به شاعران و هنرمندان فعال در عرصه‌های فیلم و عکس رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی تا چراغ منزل را بیفروزند.»

کلیه کاربران فضای مجازی و فعالان رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به تعداد دلخواه خود عکس‌های دارای فرمت JPG و فیلم‌های دارای فرمت 3GP یا AVI که از مراسم‌های سوگواری، دسته‌های عزاداری و سایر آیین‌های عاشورایی از طریق دستگاه تلفن همراه، دوربین‌های حرفه‌ای و یا غیرحرفه‌ای، عکاسی یا فیلمبرداری کرده‌اند را از طریق دبیرخانه مجازی «کاروانیان نینوا» ارسال کنند.

این مسابقه در دو بخش حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با مشارکت سازمان بسیج شهرداری تهران، گروه سایت‌های پرشین بلاگ و سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار می‌شود.

این‌طور که پیداست، آخرین مهلت ارسال آثار پایان ماه محرم امسال (12 آذرماه) بوده و در اربعین سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) (2 دی ماه سال جاری) از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران اعلام کرده است که در پایان برنامه، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نمایشگاهی مجازی از آثار شرکت کنندگان در قالب یک رسانه بر خط اینترنتی ایجاد خواهد شد.

جوایز این مسابقه در بخش حرفه‌ای برای  نفر اول 3 سکه تمام بهار آزادی، برای  نفر دوم 2 سکه تمام بهار آزادی و برای نفر سوم 1 سکه تمام بهار آزادی و در بخش غیر حرفه‌ای برای نفر اول 3 سکه تمام بهار آزادی، نفر دوم 2 سکه تمام بهار آزادی و نفر سوم 1 سکه تمام بهار آزادی پیش‌بینی شده است.

علاوه بر این، به تشخیص هیأت داوران به تولید کنندگان «آثار درخور» تقدیر نیز جوایز نقدی تعلق می‌گیرد.

دبیری این مسابقه و مسئولیت هیأت داوران به عهده «مهدی بوترابی»، مدیر سرویس‌دهنده وبلاگ پرشین بلاگ است.

بخش شعر

این فراخوان در بخش دیگری اعلام کرده است که پذیرای سروده‌های صاحبان ذوق نیز خواهد بود.

بر این اساس علاقه‌مندان تا 12 آذرماه فرصت دارند که 2 تا 4 قطعه از سروده‌های خود را در قالب‌های سنتی و یا نوین به دبیرخانه «کاروانیان نینوا» به نشانی تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی، کوی ارغوان، بلوار مروارید، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران فرستاده و یا فایل آثار خود را در قالب ورد به رایانامه Tehran@farhang.gov.ir ارسال کنند.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید به صفحه مربوطه در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران مراجعه کنید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول