فراخوان جشنواره «وبلاگ‌نویسی‌ ملی» منتشر شد

 به گزارش«وبلاگ نیوز» موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، دانشگاه امام صادق (ع)، دانشگاه تهران و کانون اندیشه آفرینان جوان، اقدام به برگزاری «همایش ملی وقف، حماسه اقتصادی و سبک زندگی اسلامی» در سامانه وبلاگ نموده است.

 این همایش در سه محور رسانه‌های مجازی، بخش هنری و بخش علمی به فعالیت می‌پردازد و مهلت ارسال آثار بخش مجازی تا تاریخ 30آبان ماه و اختتامیه همایش همزمان با روز وقف، 16دی ماه خواهد بود.

 تمام وبلاگ‌ها می‌توانند در مسابقه شرکت کنند، اما به وبلاگ‌های تخصصی امتیاز ویژه‌ای اعطا خواهد شد و نیز تمام شرکت کنندگان موظف هستند پوستر همایش را در رسانه خود قرار دهند.

همچنین در صورت عدم قرار دادن لوگو و پوستر همایش، در مرحله‌ اولیه داوری، رسانه مورد نظر حذف خواهد شد.

به وبلاگ‌های برتر این همایش، جوایز بسیار نفیسی اهدا خواهد شد، همچنین سامانه وبلاگ تبیان(تبلاگ) به طور ویژه، از 5 وبلاگ‌نویس برتر تبیانی این همایش، با هدیه كمك هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس قدردانی خواهد نمود.

 علاقمندان پس از ساخت وبلاگ در  در سامانه تبلاگ، برای ثبت نام به اینجا مراجعه نمایید.

همچنین باشگاه کاربران تبیان در دو بخش همراه با وبلاگ و همراه با وبلاگ نویسان، اقدام به انتشار ویژه نامه وبلاگ نویسی به همراه مسابقه کرده است که با همراهی سامانه تبلاگ منتشر شده و نجمه فرزانه طراحی آن را برعهده داشته است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول