عامل انتشار تصاویر مبتذل در فیس‌بوک دستگیر شد

به گزارش «وبلاگ نیوز»‌و به نقل از فارس ، ایرج محمدخانی  در نشست انتظامی استان گیلان چگونگی دستگیری عامل انتشار تصاویر مبتذل را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: در راستای مقابله با جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، کارشناسان تیم رصد این پلیس صفحه‌ای را در فیس بوک شناسایی کردند که گرداننده آن مبادرت به انتشار تصاویر مبتذل می‌کرد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پلیس گیلان افزود: با شناسایی این صفحه تلاش برای شناسایی عامل اصلی صفحه مذکور در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

به گفته وی، با پی‌جویی‌های فنی و پلیسی انجام شده آدرس گرداننده صفحه مورد نظر که با ترویج فرهنگ ابتذال غرب و بهره‌گرفتن از فضای مجازی، اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف گرفته بود شناسایی و پس از اخذ مجوزهای لازم قضایی در شهرستان رشت دستگیر شد.

محمدخانی با تصریح بر اینکه متهم با مشاهده شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه آن دسته از افرادی که در پوشش فضای مجازی اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف گرفته‌اند هشدار داده شد، گفت: پلیس فتا در برخورد با جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی بسیار مصمم و جدی است.

این مسئول از جوانان گیلانی خواست تا با حفظ هوشیاری کامل در فضای مجازی و رعایت حدود و چارچوب اخلاقی از عضویت در شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنند.

وی متذکر شد: جوانان شخصیت انسانی خود را در دنیای دیجیتال مراقبت کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول