برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی میرزا کوچک جنگلی در گیلان

سبحان نعمت‌پور در گفتگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز»، با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت میرزاکوچک جنگلی، اظهار کرد: همزمان با نود و دومین سالروز شهادت شهید میرزا کوچک جنگلی، نماد استکبارستیزی مردم گیلان، مجمع وبلاگ نویسان و طراحان ارزشی گیلان اقدام به برگزاری مسابقه شهید میرزا کوچک جنگلی کرده است.

مسئول روابط عمومی مجمع وبلاگنویسان و طراحان ارزشی گیلان با اشاره به اینکه این مسابقه با محوریت شهید میرزاکوچک جنگلی و تحلیل و بررسی ابعاد نهضت جنگل در دو بخش وبلاگ نویسی و طراحی پوستر برگزار می‌شود، تاکید کرد:  زنده نگه داشتن یاد شهید میرزا کوچک خان با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در این زمینه و تلاش برای معرفی این شخصیت به عنوان یک الگوی عینی و عملی رفتاری برای نسل جوان از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است.

نعمت‌پور تلاش برای پاسخگویی به شبهات مطروحه پیرامون نهضت جنگل و ترویج حس استعمارستیزی و شهادت طلبی و تقویت حس هویت ملی از دیگر اهداف برگزاری مسابقه شهادت میرزا کوچک جنگلی عنوان کرد.

وی با اشاره به موضوعات مسابقه میرزا کوچک جنگلی، تصریح کرد: نهضت جنگل در آینه نهضت حسینی، میرزاکوچک و استکبارستیزی، میرزاکوچک و شهادت طلبی، میرزاکوچک، الگوی جوان امروز و نهضت جنگل، حرکتی انقلابی و اسلامی از جمله این موضوعات است.

نعمت‌پور با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار به دبیرخانه، ۷ آذر ماه ۹۲ است، خاطرنشان کرد: داوری آثار در  ۸ و ۹ آذر ۹۲ انجام می‌شود و برگزیدگان در تاریخ ۱۰ آذر ماه سال جاری معرفی و تجلیل می‌شوند.

مسئول روابط عمومی مجمع وبلاگنویسان و طراحان ارزشی گیلان به جوایز نفرات برتر اشاره کرد و گفت: به نفرات برتر بخش‌های طراحی پوستر و وبلاگ‌‌نویسی، لوح تقدیر، تندیس و هدایای نقدی اهدا می‌شود.

وی گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به سایت مجمع وبلاگ نویسان و طراحان ارزشی استان گیلان ضمن مطالعه شرایط و ضوابط، آثار خود را در دو بخش وبلاگ و پوستر به دبیرخانه مسابقه میرزاکوچک جنگلی ارسال کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول