برگزاری کلاس‌های آموزش‌ راهبری فضای مجازی در مشهد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» موسسه جوانان آستان قدس رضوی در راستای انجام بخشی از بیانیه ماموریت ورسالت خود در زمینه بهره مندی و توانمندسازی جوانان فعال فرهنگی در حوزه فضای مجازی اقدام به برگزاری نخستین دوره تخصصی آموزشهای مهارتی و نگرشی مورد نیاز در عرصه فضای مجازی با حضور اساتید برجسته کشوری واستانی می نماید.

بنابر این گزارش، این دوره ویژه فعالین فرهنگی درفضای مجازی- نویسندگان ،هنرمندان چندرسانه ای و دبیران سایت ها ،وبلاگ نویسان و فعالین تشکلی است؛ کلاس ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آذر و دی ماه جاری از ساعت 15 الی 19 به صورت دو جلسه پشت سر هم برگزار خواهد شد و در پایان دوره، برای کسانی که حداقل در سه چهارم جلسات آموزشی حضور داشته باشند گواهی‌نامه صادر خواهد شد.

دکتر سعید رضا عاملی، دکتر مهدی منتظر قائم، دکتر شهرام گیل‌آبادی، حجت الاسلام زائری، علیرضا شیرازی مدیر بلاگفا، تقی دژاکام روزنامه نگار، و کامران نجف زاده خبرنگار، از جمله اساتید این دوره آموزشی هستند.

هزینه ثبت نام برای شرکت در دوره مبلغ 400،000ریال بوده و در صورت ارائه معرفی نامه از تشکل های فرهنگی با احتساب 50 درصد تخفیف 200/000 ریال خواهد بود.

علاقمندان جهت ثبت نام جهت کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند با شماره دبیرخانه دوره 05118515559 تماس بگیرند و یا به سایت آن مراجعه کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول