رقابت «فرماندهان فضای مجازی» در رادیو جوان

به گزارش «وبلاگ نیوز»، ویژه‌برنامه «فرمانده» به مناسبت هفته بسیج با همکاری مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی (فرا) از پنج‌شنبه 30 آبان تا چهارشنبه 6 آذرماه 92 از شبکه رادیویی جوان پخش می شود.

این برنامه با ساختار مسابقه‌ای سعی دارد به بررسی جنگ نرم و پدافند غیرعامل بپردازد.

در این برنامه، مجری خطاب به دو گروه از جوانان فعالِ فضای مجازی و با حضور داوران موقعیت های فرهنگی، رسانه‌ای و اقتصادی که کشور در آن‌ها با دشمن در حال جنگ است را به شکل سؤال مطرح می‌کند و پس از آن دو گروهِ شرکت‌کننده 15 دقیقه وقت دارند تا نقشه خود را برای مواجهه با آن موقعیت، ترسیم کرده و در زمان مشخصی توضیح دهند.

داوران این مسابقه مهدی صرامی، مدیر عامل مجمع فرا، روح‌الله مومن نسب کارشناس مجمع و نویسنده وبلاگ رامیم و ابوذر منتظر القائم، کارشناس مجمع و نویسنده وبلاگ پاسداران اعلام شده‌اند.

در پایان تیم داوری پس از استماع نقشه عملیاتی دو تیم، امتیازات خود را به دو گروه اعلام می‌کنند و گروهی که امتیاز بیشتری داشت به عنوان گروه برنده اعلام می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی و سردبیری «قاسم اورنگی» و گویندگی «فاطمه عباسی» در هفته بسیج هر روز ساعت 12:15 دقیقه از شبکه رادیو جوان پخش می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برنامه‌های رادیو جوان را در استان های مختلف از طریق این امواج دریافت کرده یا با کلیک بر روی این لینک، در ساعت 12:15 پنج‌شنبه 30 آبان تا چهارشنبه 6 آذرماه، برنامه «فرمانده» را بر روی اینترنت بشنوند.

انتهای پیام/.

۴ comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول