برگزاری همایش «فضای مجازی، فرصت ها و تهدیدها» در زنجان

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارس، لیلا محمدلو به برنامه های هفته بسیج در زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: به مناسبت این هفته بسیج جامعه زنان سپاه استان زنجان برنامه های فرهنگی مختلفی برگزار می کند.

وی برگزاری همایش «فضای مجازی، فرصت ها و تهدیدها» را یکی از برنامه های مهم هفته بسیج اعلام کرد و افزود: این همایش در ساعت 17 روز دوشنبه چهارم آذر ماه جاری برگزار می شود.

مسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: این همایش در مجموعه ورزشی امام علی (ع) و درب پشتی حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: دکتر مرتضوی از فرماندهان جنگ نرم و از اساتید دانشگاه های استان زنجان سخنرانی این مراسم را برعهده دارد.

محمدلو به اهداف برگزاری همایش فضای مجازی، فرصت ها و تهدیدها اشاره کرد و گفت: هدف اصلی این همایش آگاه سازی نوجوانان و جوانان از تهدیدهای موجود در فضای مجازی، ماهواره ای و بازی های رایانه ای است.

وی با بیان اینکه برگزاری این همایش کمک بسزایی در آموزش ارتباط موثر والدین با کودکان و نوجوانان دارد، اذعان داشت: همچنین در این همایش ارتباط مناسب والدین با سرگروه های حلقه های صالحین به علاقه مندان آموزش داده می شود.

مسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اذعان داشت: مخاطبان اصلی این همایش نوجوانان، جوانان و مادران آنها هستند.

این مسئول متذکر شد: امید است برگزاری این همایش در آگاه سازی نسل جوان و والدین آنها از تهدیدهای موجود در فضای مجازی کمک موثری داشته باشد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول