برگزاری همایش وبلاگ‌نویسان جوان همدان

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارس،اسدالله ربانی‌مهر، معاون جوانان اداره کلورزش و جوانان، اظهار داشت: فضای مجازی فرصت مناسبی برای توسعه فکر و اندیشه جوانان است و اگر از این فرصت به خوبی استفاده نشود، می‌تواند آسیب‌های جدی برای جوانان داشته باشد.

وی گفت: در حال حاضر تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان ما در فضای مجازی فعال هستند و با هدایت و راهنمایی اساتید دانشگاه و مشاوران مجرب می‌توان این افراد را به سمت مزایای خوب و مفید فضای مجازی هدایت کرد تا از بعضی آسیب‌ها در امان بمانند و اصلی‌ترین هدف ما از برگزاری این همایش آگاهی‌بخشی به نوجوان و جوانان و حتی ارائه تغذیه فکری از طریق فضای مجازی است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: فعالان عرصه فضای مجازی که دارای وبلاگ و یا سایت شخصی هستند، می‌توانند تا تاریخ 10 بهمن ماه سال جاری در این همایش شرکت کنند.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آدرس وبلاگ و یا سایت خود را به شماره تلفن 09181118267 و یا با شماره تلفن‌های 8321632 و 8321104 تماس حاصل کرده و برای شرکت در همایش ثبت‌نام کنند.

ربانی‌مهر اضافه کرد: در این همایش و بعد از بررسی و داوری وبلاگ‌ها و سایت‌ها از 10 وبلاگ و سایت برتر تقدیر ویژه صورت می‌گیرد.

وی در پایان گفت: دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان، دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و متوسطه، دبیران سازمان‌های مردم نهاد، کارمندان دولت و دیگر افراد جامعه می‌توانند در این همایش شرکت کنند.

انتهای پیام/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول