تا وقتی فیس‌بوک «فیلتر» است عضو آن نمی‌شوم

به گزارش «وبلاگ‌نیوز»، مژده لواسانی، مجری برنامه کافه سوال شبکه دو در گفت‌وگو با مجله مهر گفت: من فیس‌بوک ندارم و قراری هم با خودم گذاشتم تا وقتی فیلتر است عضو آن نشوم. به نظرم استفاده از آن فعلا درست نیست.

وی افزود: متاسفانه دو صفحه به نام خودم جدا از هواداران و… هستند که به اسم من فعالیت می‌کنند، با افراد دوست می‌شوند و هر کاری هم می‌کنم نمی‌توانم این صفحه‌ها را حذف کنم.

این مجری تلویزیون از حضورش در اینستاگرام خبر داد و گفت: چون موبایلم همیشه دستم است و در لحظه می‌توانم با افراد ارتباط برقرار کنم.

لواسانی در خصوص نحوه ارتباط کاربران شبکه‌های اجتماعی با وی افزود: برایم خیلی جالب بود که هر روز تعداد دنبال کنندگان صفحه من بیشتر و بیشتر می‌شود. واکنش‌ها و نقدهایشان به برنامه موثر است.

مجری برنامه کافه سوال تاکید کرد: البته استفاده از این فضاها یک تیغ دو لب است. یا ممکن است در این فضا ما از آن سمتی بیفتیم که مسائل شخصی‌مان رو شود و بدتر به شخصیت حرفه‌ای‌مان ضربه بزند. یا اینکه کاملا درست جلو برویم. بنابراین هم فرصت است و هم تهدید. کلیشه نیست اگر بگوییم استفاده از این شبکه‌ها کاملا یک احتیاط و هوشمندی فراوان می‌خواهد که یک جاهایی از دست خود من هم درمی‌رود.

وی افزود: من اصولا به این دلیل که چیزی برای مخفی کردن ندارم و کاملا همینی هستم که مقابل دوربینم، هیچ جای زندگی‌ام چیزی برای تغییر، پنهان یا تبدیل ندارم و ترسی ندارم.

انتهای پیام/.

۲ comments

  • ناشناس

    همین چند جمله که گفتی پر از تناقضه

  • مارال

    صفحه ي خانوم لواساني در اينستاگرام بسيار خوبه.شخصيت ايشون بهترين الگو براي جوانان است. من از وقتي با ايشون آشنا شدم خيلي بيشتر بهشون علاقه مند شدم و بهشون افتخار ميكنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول