حضور هوشمندانه در شبکه های اجتماعی راه مقابله با تهدیدات

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر نائینی افزود: تهدیدها و فرصت ها درفضای مجازی با توانایی های ما در مدیریت ارتباط دارد، تهدیدات متوجه تغییراتفرهنگی هستند که راه مقابله با آن ها حضور هوشمندانه در شبکه های اجتماعی و سایت ها است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه حزب الله در فضای مجازی حضور هدفمند دارند و با ایجاد ده هاسایت و شبکه اجتماعی همگرا با نظام و پاسخ به پیام های معارضین و مخالفین، به نحوموثری نقش آفرینی می کنند.

رئیس دانشکده فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع امام حسین (ع) ادامه داد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که در این فضا توان مالی و فنی دشمنان بیشتر است و ما باید بااستفاده از مولفه های قدرت نرم موازنه را در آن بهم بزنیم.

وی در رابطه با لزوم تبدیل تهدیدها به فرصت اظهار کرد: در فضای مجازی باید خودمان به نحو خلاقانه ای تولیدکننده باشیم و سعی کنیم با استفاده از روش های مختلفی اثر بگذاریم.

دکترنائینی افزود: ظرفیت های موجود اعم از شبکه های اجتماعی، سایت های مختلف، ویکی ها و… توسط دشمنان راه اندازی شده و فعال است، ما نیز باید سعی کنیم چنین ظرفیت هایی را ایجاد کنیم و همچنین تولیدات هنری مان را در آن فضا گسترش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ارزش های اساسی هر کشور از عوامل هویتی آن محسوب می شوند و در این زمینه خطوط قرمز باید رعایت شود و وقتی توهین و اهانتی به این ارزش ها صورت می گیرد مردم متدین و مسلمان کشور انتظار کنترل مسائل را از رسانه ها و متولیان اموردارند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول