«شهیدان حریم دانش» در دانشگاه‌های ارومیه برگزار می‌شود

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از فارس، امین رستم‌زاده امروز در ارومیه اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو، مسابقه وبلاگ‌نویسی شهیدان حریم دانش در دانشگاه‌های ارومیه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی افزود: این مسابقه به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان و به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دانشگاهی 16 آذر، دفاع مقدس و شهدای هسته‌ای در دانشگاه‌های ارومیه برگزار می شود.

وی تولید محتوا در فضای مجازی، تبیین واقعه 16 آذر، تشریح ابعاد مختلف آرمانگرایی و استکبارستیری دانشجویان، تشریح علل شهادت آرمانخواهانه سه دانشجو در راستای استقلال و استکبارستیزی را از جمله اهداف این مسابقه برشمرد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی تحرک فکری دانشجویان، تبیین نقش دانشجویان در استقلال و نیل به مرزهای دانش، دشمن‌شناسی، ارتقای بصیرت ذهنی دانشگاهیان و گرامیداشت مقام شهیدان هسته‌ای را از اهداف دیگر این مسابقه عنوان کرد.

رستم‌زاده ادامه داد: تبیین ارتباط راه شهدای 16 آذر 1332 دانشگاه تهران، شهدای دانشجویی دفاع مقدس و شهدای هسته‌ای هدف دیگری است که از برپایی این مسابقه دنبال می‌شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی اظهار داشت: راه شهیدان دانشگاهی همگی در راستای استقلال، استکبارستیزی و عدم وابستگی و اعتلای نظام جمهوری اسلامی تعریف می‌شود.

وی گفت: مسابقه وبلاگ‌نویسی شهیدان حریم دانش در 8 محور دانشجو و استکبارستیزی، دانشگاه و خودکفایی، دانشگاه و جبهه امروز، دانشجو و جنگ نرم، دانشگاه و آرمانگرایی، دانشجو و بصیرت و دشمن‌شناسی، آسیب‌ها و رسالت‌های دانشجوی امروز و دانشجو و فتح مرزهای دانش و فناوری اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی افزود: وبلاگ‌هایی در بخش داوری مسابقه شرکت داده می‌شوند که تاریخ ایجاد آنها بعد از 15 آذر سال جاری بوده و حداقل 10 پست و مطلب جداگانه در سایت درج کنند و موضوع وبلاگ مرتبط با موضوعات فوق بوده و حداقل شامل یکی از محورهای ذکر شده باشند.

رستم‌زاده گفت: دانشجویان تا پنج دی ماه امسال فرصت دارند تا آدرس اینترنتی وبلاگ‌های خود را با مشخصات کامل خود به ایمیل JAHAD@Urmia.ac.ir  ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: به 10 نفر از وبلاگ‌نویسان برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول