تصمیم جدی مجلس برای قانون‌شکنی «ظریف»

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از روزنامه قانون، نصرالله پژمان‌فر عضو كميسيون فرهنگي مجلس روز سه شنبه در گفت و گو با روزنامه قانون گفته است:یکی از گاف‌های بزرگ دیگرآقای ظریف آن است که با وجود غیر قانونی بودن استفاده از فیس بوک اما او دراین شبکه اجتماعی فعال بوده و آن را به طور رسمی هم اعلام کرده‌است. یعنی ایشان کاری غیر قانونی انجام می‌دهند.

وي در پاسخ به اين سوال كه حتي رئيس جمهور هم صفحه شخصي در فيس بوك دارد گفت:آقای روحانی هم حق ندارد از فیس بوک استفاده کند. طبق قوانین امروز در کشور داشتن صفحه‌ای در فیس بوک، بخصوص برای افرادی که مسئولیت‌های حقوقی دارند به معنای تخطی از قانون است.

اين عضو كميسيون فرهنگي افزود:چه کسی گفته است حتما باید خلاف شرعی رخ دهد تا استفاده از فیس بوک خلاف قانون شود، در قانون چنین چیزی بیان نشده است. برای رفتن به فیس بوک فیل‌تر شکن لازم است این را که قبول دارید؟ استفاده از فیلتر‌ شکن نیز خلاف قانون است. این‌ها چیزهایی نیست که بخواهیم به راحتی از کنار آن‌ها بگذریم. ما چندین بار در این خصوص به آقای ظریف تذکر داده‌ایم اما چون مورد اعتنا قرار نگرفت انتقادات خود را به صورت کتبی به رئیس جمهور اعلام کردیم. اگر مشاهده کنیم آقای ظریف نسبت به این انتقاد‌ها اعتنایی نشان ندهند مجلس در خصوص وی یک تصمیم جدی خواهد گرفت.

وي گفت:همین که آقای ظریف به عنوان یک شخصیت دولتی در فیس بوک عضو هستند و اعلام هم می‌کنند که مردم می‌توانند گزارش کارهای من را در فیس بوک دنبال کنند این یک تنقاض در خصوص قانون به وجود می‌آورد. یعنی جوان‌ها به این فکر می‌کنند برای دستیابی به اخبار یک مقام دولتی باید از طریق غیر قانونی و با استفاده از فیل‌تر شکن مطلع شوند. آیا این خلاف قانون هست یا نیست؟

انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول