«وزارت ارتباطات اعتقادی به فیلترینگ سایت‌های علمی ندارد»

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارس،محمود واعظی در حاشیه بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار داشت: از زمان حضور در 4 شبکه اجتماعی داخلی، بیشترین استقبال را در شبکه اجتماعی کلوب داشتم که 11 هزار نفر کامنت گذاشتند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تصور نمی‌کردم تا این حد استقبال صورت گیرد و به این دلیل قصد دارم وقت بیشتری را برای این شبکه و ارتباط با مردم بگذارم.

وی در بخشی از سخنان خود در پاسخ به سئوالی در مورد فیلترینگ سایت‌ها گفت: موضوع فیلتر سایت‌ها ربطی به وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات ندارد و کمیته‌ای 13 نفره در قوه قضاییه در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند.

واعظی توضیح داد: فیلترینگ دارای دو بخش است، بخش نخست آن سایتهای علمی و تخصصی است که وزارت ارتباطات اعتقادی به فیلتر این سایت‌ها ندارد.

وی ادامه داد: بخش دوم فیلتر سایت‌های غیر اخلاقی است که این اقدام نه تنها خواسته مسئولان و دولت، بلکه خواسته خانواده‌ها است زیرا هم‌اکنون تعداد زیادی از کاربران اینترنت را نوجوانان 14 تا 15 سال تشکیل می‌دهند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین از وجود 51 هزار کیلومتر فیبر نوری در کشور خبرداد و گفت: تا پایان برنامه پنجم 22 هزار کیلومتر به زیر ساخت فیبر نوری کشور اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول