احتمال حضور «محمدجواد ظریف» در برنامه «کافه سؤال»

به گزارش «وبلاگ نیوز»، «سهیل سلیمانی»، تهیه کننده برنامه «کافه سوال» با اشاره به چگونگی شکل گیری اتاق فکر و موضوع این برنامه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: کافه سوال یک برنامه اجتماعی میزگرد محور است که با نگاهی بی‌طرفانه جای خالی آن در شبکه‌های سیما احساس می‌شود.

وی با اشاره به حرفه روزنامه‌نگاری خود تصریح کرد: با توجه به روابط با نسل جوان و تجربه روزنامه‌نگاری‌ام به همراه یک اتاق فکر، تصمیم به طرح یک برنامه گرفتیم.

سلیمانی در خصوص جلسات برگزار شده درباره برنامه کافه سوال اظهار داشت: طی گفتگو و جلسات بسیار با مدیران مربوطه، کافه سوال متولد شد و 6 ماه پیش تولید آن زمان برد.

وی افزود: زمانی که اولین فصل کافه سوال در قسمت اول روی آنتن رفت از طریق پیامک‌ها و تماس‌های مخاطبان با سازمان صداوسیما متوجه بازخوردهای خوب کافه سوال از سوی مردم مطبوعات و منتقدان شدیم.

اتاق فکر «کافه سوال» را فصلی کرد

سلیمانی با اشاره به فصل بندی «کافه سوال» اظهار داشت: با توجه به موضوعات متفاوت و بحث‌های اتفاق افتاده تعداد قسمت‌های کافه سوال مشخص نبوده و طی تصمیمی این برنامه فصل بندی شد و به قسمت‌های آن هم اضافه کردیم.

تهیه کننده کافه سوال درخصوص موضوعاتی انتخاب شده برنامه تصریح کرد: فصل اول کافه سوال به موضوع زیبایی از دیدگاه‌های متفاوت پرداخت و در سری جدید(فصل دوم) رویکرد برنامه به انسان و روابط مدرن او با نگاه ویژه به شبکه‌های اجتماعی این برنامه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

بعضی از میهمانان ما عضو شبکه‌های اجتماعی هستند

سلیمانی درباره انتخاب مهمانان و کارشناسان برنامه کافه سوال گفت: با توجه به موضوع فصل تعریف شده در کافه سوال و تعداد قسمت‌ها، ارتباط و تجربه میهمانان با شبکه‌های اجتماعی، ما از این افراد را انتخاب و به برنامه دعوت می‌کنیم.

خطوط قرمزها رعایت می‌شود

وی با اشاره به خطوط قرمزها در برنامه کافه سوال اظهار داشت: ما سعی می‌کنیم تمام نکات مثبت و منفی را مدنظر قرار دهیم و همه چیز را با در نظر گرفتن اخلاق جامعه در کافه سوال مطرح کنیم.

حضور هنرمندان عرصه موسیقی و بازیگر در کافه سوال

تهیه کننده کافه سوال با اشاره به حضور میهمانان گفت: «دکتر رضا ناصرزاده» عضو هیات علمی دانشگاه تهران و دکترای جامعه شناسی و یکی از فعالان اصلی تحقیقات در شبکه‌های اجتماعی به همراه «نیما شاهرخ‌شاهی» مهمانان کافه سوال دوشنبه شب ما خواهند بود.

حضور وزیر امور خارجه در کافه سوال

سلیمانی با اشاره به حضور وزیر امور خارجه در برنامه کافه سوال اظهار داشت: به احتمال زیاد هفته آینده «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه مهمان کافه سوال شبکه دو سیما خواهد بود.

وی با معرفی اعضای اصلی اتاق فکر برنامه کافه سوال گفت: مژده لواسانی، سعید تافته مدیر هنری و گرافیست امیر خسروی مباحث تدوین، مجید یوسفی مجری طرح، صابر خسروی انتخاب جامعه شناسان برنامه، الهام حضار مقدم نویسنده، مصطفی امامی مدیر هماهنگی و روابط عمومی محمد مقدم دستار تهیه کننده جز تیم اصلی اتاق فکر ما هستند.

سلیمانی ضمن تشکر ویژه از مدیر گروه اجتماعی شبکه دو سیما خاطرنشان کرد: از راهنمایی‌ها و کمک‌های شایان توجه «مهدی آذرمکان» مدیر گروه اجتماعی شبکه دو سیما نهایت تشکر را دارم.

گفتنی است، فصل دوم برنامه کافه سوال روزهای شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه هر هفته در 9 تا 12 قسمت ساعت 21 روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول