شهرکرد؛ میزبان سومین دوره مسابقات ملی وبلاگ‌نویسی «نماز»

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید محمد عبدالهی در نشست هماهنگی سومین دوره مسابقه ملی وبلاگ نویسی نماز در شهرکرد گفت : استان چهارمحال و بختیاری برای میزبانی سومین دوره مسابقه ملی وبلاگ نویسی نماز انتخاب شد.

وی با بیان اینکه تمامی شرکت کنندگان مراحل قبل این مسابقه با سایت همیاران نماز مشارکت می کنند ، افزود : در نخستین دوره مسابقه وبلاگ نویسی نماز 900وبلاگ و در دومین دوره سه هزار وبلاگ به دبیرخانه های آنها واقع در استان اصفهان رسید.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور گفت :‌ تمامی کسانی که علاقمند به آشنایی با شیوه های مجازی ترویج فرهنگ نماز هستند می توانند به سایت علمی آموزشی نماز به نشانی   یا پایگاه اینترنتی دائره المعارف جامع نماز به نشانی  مراجعه کنند .

عبدالهی افزود : فراخوان سومین دوره مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع نماز نیز از دی آغاز می شود و تا اواخر اسفند ادامه دارد.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور پیش بینی کرد؛ بیش از پنج هزار وبلاگ به دبیرخانه سومین دوره این مسابقه ارسال شود.

عبدالهی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری نماز هم دهه اول اسفند در همدان برگزار خواهد شد افزود: هم اکنون 600 اثر در رشته های مستند و فیلم کوتاه ، داستان نویسی، شعر و خاطره و فیلم نامه نویسی به دبیرخانه این جشنواره رسیده است .

وی گفت: با توجه به اینکه دشمنان در تهاجم فرهنگی «نماز» را هدف گرفته اند، آشناسازی جوانان با شیوه ها و تکنیک های نوین ترویج فرهنگ اقامه نماز از اولویت برنامه های این ستاد است.

انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول