«رفوی توییت» امکان پذیر خواهد شد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از خبرآنلاین، شما قادر نیستید چند ساعت از انتشاریک توییت، مجددا محتوای ارسال شده را پاک کرده و ویرایش کنید اما به زودی این امکان را خواهید یافت.

جزییات ویرایش و اینکه کدام قسمتها قرار است قابل ویرایش شود، مشخص نشده اما کمپانی توییتر کلیات آن را در پروژه ای بنام «رفوی توییت» تایید کرده است.

ماتئو کیس (روزنامه نگار و ویراستار شبکه های اجتماعی رویترز و حالا در بخش IPO توییتر) نوشت در ماههای آینده شاهد این تغییرات خواهیم بود. به گفته وی پروژه ای بنام «اولویت های مهم» تعریف شده که در فاز اول شبکه ها و رسانه های عضو توییتر، افراد معروف و ادارات رسمی قابلیت ویرایش توییت های خود را به صورت آزمایشی دریافت خواهند داشت.

ایده اصلی و اولیه مطرح شده به حفظ وفاداری محتوای هر توییت تاکید دارد و اصلاحات جزیی را مد نظر قرار داده است و صحبت از یک کارکتر است و نه تغییر کلی مطلب!

همچنین بحث زمان ویرایش نیز در تعاریف جدید گنجانده شده تا الگوی مشابه دولتی در زمینه ویرایش مطلب در توییتر نیز رعایت گردد.

به همین دلیل نام ویرایش توییتری را می توان «رفوی توییت» نامید تا برخی اغلاط که توسط چشم در لحظه توئیت دیده نمی شود، بوسیله ویرایش بعدی اصلاح شود.

تاثیر گزارش های منتشره اشتباه روی سهام کمپانی، وجود ماتئو کیس به عنوان فردی که درگیر داستان ویرایش روی محتوای آنلاین رویترز و توییتر و … بوده، توئیت مرگ یکی از افراد معروف در حالی که نمرده بود و استفاده از این توئیت به عنوان مرجع خبر برای خبرگزاری ها،  روی سیاست جدید توییتر برای انجام پروژه «رفوی توییت» موثر بوده است.

منهای سهامداران، شرکتهای تبلیغاتی نیز از رفوی مطلب برای بهتر توییت کردن استفاده خواهند کرد تا بیزینس شان بهتر بچرخد. به طور مثال اگر بیزینسی قیمت محصول جدید را اشتباه تایپ کرد، در زمان تعیین شده و قبل از توییت جدید، مشکل را مرتفع می کند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول