بازهم عامل انتشار تصاویر خصوصی، بازهم فتا

به گزارش «وبلاگ نیوز» نصرالله امیری اظهار داشت: فردی که قصد داشت با انتشار تصاویر خصوصی همسر سابقش از وی اخاذی کند، شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتای استان زنجان با اشاره به وصول پرونده‌ای با موضوع هتک حیثیت از طریق فیس‌بوک به پلیس استان زنجان، اضافه کرد: پس از دریافت این گزارش پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده سرنخ‌هایی از ایجاد پروفایل در فیس‌بوک به دست آمد، تصریح کرد: با پیدا شدن این سرنخ‌ها متهم شناسایی و همه حرکات وی در فضای مجازی رصد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با جمع‌آوری دلایل و مدارک متهم دستگیر و در بازرسی از محل اختفای وی مدارک و مستندات مورد استفاده در پروفایل و وبلاگ‌های شاکی کشف شد.

امیری با بیان اینکه متهم همسر سابق شاکیه بود، ادامه داد: متهم پس از جدایی قصد داشت با انتشار عکس‌های خصوصی شاکی به اخاذی از وی اقدام کند.

رئیس پلیس فتای استان زنجان یادآور شد: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

به سرقت رفتن اطلاعات خصوصی کاربران و تهدید و باج‌گیری برای این اطلاعات، یکی از جرم‌های رایج این روزهای شبکه‌های اجتماعی است؛ پلیس فتا در اطلاعیه‌های محتلف از کاربران شبکه‌های اجتماعی خواسته است تصاویر خصوصی و اطلاعات شخصی‌شان را در اختیار سایر کاربران قرار ندهند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول