فیس بوک ورزشی می‌شود

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایسنا، محبوب‌ترین شبکه اجتماعی جهان در اطلاعیه‌ای از خرید یک شرکت استارت‌آپ با نام اسپورت استریم خبر داد که به طرفداران رشته‌های ورزشی اطلاعات رشته‌های محبوشان را ارائه می‌کند.

شرکت اسپورت استریم در ژوئن سال 2012 فعالیت خود را آغاز کرد و از سوی پل آلنف – مدیر بازرگانی سرشناس – حمایت می‌شده است.

مقامات فیس بوک هنوز درخصوص مبلغ قرارداد برای خرید این شرکت اظهار نظری نکرده است و تحلیل‌گران معتقد هستند که این خرید نشان می‌دهد که فیس بوک قصد ندارد تا میدان را به رقیب سرسخت خود توئیتر واگذار کند.

جاستین اسوفسکی – معاون رئیس فیس بوک – در بخش همکاری‌های رسانه‌ای و فعالیت‌های جهانی گفت: خرید شرکت اسپورت استریم به ما کمک خواهد کرد تا کاربران ما در فیس بوک تجربه جدیدتری را داشته باشند.

به گزارش سایت خبری ماشابل، وی تصریح کرد: این خرید به تیم‌های باشگاهی، رسانه‌ها، لیگ‌ها و قهرمانان این امکان را خواهد داد تا ارتباط بهتری با مخاطبان هواداران خود داشته باشند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول