«جامعه و فضای مجازی»، 27 بهمن دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از واحد مرکزی خبر، عضو مشاوران علمی همایش ملی «جامعه و فضای مجازی» گفت: این همایش با هدف بازشناسی ماهیت، مزایا و فرصت های فضای مجازی با توجه به تحولات این عرصه، آشنائی با تاثیرات فرهنگی-اجتماعی فضای مجازی، ارتباط با پژوهشگران و تبادل نظر با صاحبنظران و ترغیب جامعه دانشگاهی برای نشر ادبیات این حوزه برگزار خواهد شد.

مرجان اردشیرزاده با اشاره به اتمام مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه همایش گفت: حدود 100 چکیده پذیرفته شده است که در نهایت حدود 30 مقاله در همایش ارائه خواهد شد.

وی به حضور استادان علوم ارتباطات و جامعه شناسی دانشگاه های تهران، علامه طباطبائی و دانشگاه آزاد در شورای سیاستگذاری، مشاوران علمی و داوران این همایش اشاره کرد و افزود: قرار است برگزاری این همایش سالانه یا دوسالانه و به صورت بین المللی ادامه یابد.

این عضو کمیته اجرائی همایش گفت: علاوه بر ارائه مقالات، نشست های تخصصی درباره موضوعات مرتبط با جامعه و فضای مجازی نیز برگزار می شود.

همایش «جامعه و فضای مجازی» به همت مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرکز ملی فضای مجازی، معاونت رسانه مجازی صدا و سیما، معاونت اجتماعی ناجا، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و انجمن علمی مدیریت اطلاعات ایران برگزار می شود.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول