مسابقه وبلاگ‌نویسی «کوله بار» برگزار می‌شود

به گزارش«وبلاگ نیوز» بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشکین شهر همزمان با روز بصیرت، مسابقه وبلاگ‌نویسی «کوله بار» را برگزار می‌کند.

انعکاس گسترده و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی ایران در فضای مجازی، شناخت و ایجاد ارتباط با وبلاگ نویسان متخصص در مباحث مرتبط و  تهیه ی بانك اطلاعاتی از وبلاگ‌های فرهنگی و سیاسی از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است.

 معرفی اصول، ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران، نقش و مشارکت مردم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بررسی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بررسی ابعاد مختلف دفاع مقدس و پیروزی ملت غیور ایران اسلامی، رابطه عاشورا و تاثیر آن بر پیروزی انقلاب اسلامی، بررسی ابعاد مختلف جنگ نرم دشمن برای مقابله با صدور انقلاب اسلامی ایران، بررسی فتنه 88 و گرامیداشت حماسه 9 دی، نقش دانشجویان پیرو خط امام در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، معرفی شهدای دانشجوی انقلاب اسلامی ایران، نقش بسیج دانشجوئی در عصر حاضر و معرفی شهدا دانشجویی، موضوعات پیشنهادی مسابقه است.

 شرکت برای عموم  آزاد است و با وجودی که داشتن نویسندگان متعدد بلامانع است اما هر وبلاگ بایستی یک مدیر داشته و هر فرد مجاز به ثبت یک وبلاگ می باشد.

وبلاگ‌ها بایستی از تاریخ شروع مسابقه(16اسفند92)اغاز به کار کرده باشند، نام و عنوان وبلاگ باید متناسب با موضوع مسابقه باشد و همچنین لوگوی جشنواره باید وبلاگ قرار داده شده و آدرس سایت جشنواره لینک شود.

 علاقمندان جهت شرکت در مسابقه، باید«فرم ثبت نام» را از وبسایت اطلاع رسانی بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشکین شهر دریافت نموده و پس از تکمیل، آن را به آدرس الکترونیکی kolebar@chmail.ir  ارسال نمائید.

همچنین دقت داشته باشند که در قسمت موضوع ایمیل خود درج عبارت «فرم ثبت نام در جشنواره وبلاگ‌نویسی» الزامی می باشد.

ثبت نام از 16 آذر ماه 92 روز دانشجو لغایت 22 بهمن ماه 92 سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اعلام شده است و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

داوری از 23 بهمن ماه 92 آغاز می‌شود و مراسم اختتامیه جشنواره : 16 اسفند ماه 92 مصادف با ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س)، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول