«جشنواره وبلاگ‌های برتر ایرانی» فقط برای 300 وبلاگ

به گزارش«وبلاگ نیوز» «جشنواره وبلاگ‌های برتر ایرانی» با هدف تشویق و توسعه تولید وبلاگ منطبق بر فرهنگ ایرانی و اسلامی در فضای مجازی و معرفی برترین وبلاگ‌های ایرانی برگزار می‌شود.

این جشنواره به همت پایگاه اینترنتی شبکه مجازی ایرانی برگزار می‌شود و شرکت دراين مسابقه محدوديت سني و موضوعی ندارد اما هر فرد مجاز به ارائه يک یا چند وبلاگ در مسابقه است.

درهنگام ثبت نام، نويسنده وبلاگ باید مشخصات حقيقي خود را در فرم ثبت نام منظور نمايد و درج بنر اطلاع رسانی جشنواره در وبلاگ شرکت کننده در طول برگزاری جشنواره الزامی است.

موضوع بندي مناسب مطالب، مرتبط بودن گرافیک وب با موضوع وبلاگ و جذابیت وبلاگ،  توجه به  محتوای سالم همراه با ادبيات اخلاق اسلامی و چگونگی معرفی جشنواره به  بازدید کنندگان توسط وبلاگ شما از جمله معیارهای داوری محتوا و فنی جشنواره است.

دین و معارف اسلامی، دفاع مقدس و شهدا، علمی ، آموزشی، بازی ، سرگرمی، ورزشی ، تفریحی، تغذیه ، سلامت و بهداشت، نرم افزار و سخت افزار، فرهنگی و هنری

اخبار و رسانه، کار وسرمایه، اجتماعی ، شخصی، فناوری و سایر موارد موضوعات این جشنواره است.

مهلت ثبت نام تا ثبت 300وبلاگ، اعلام شده است و از این بین از 30وبلاگ تقدیر به عمل خواهد آمد و 100وبلاگ برتر نیز معرفی خواهند شد.

 انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول