مسابقات وبلا‌گ‌نویسی«9دی»

به گزارش«وبلاگ نیوز» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه حضرت ولیعصر(عج)، مسابقه وبلاگ‌نویسی«9دی» برگزار می‌شود.

این مسابقه دارای 4بخش وبلاگ، فتوبلاگ، پادکست و ویدئو کست، است و آخرین مهلت ثبت نام 9 دی ماه  اعلام شده و مهلت ارسال آثار 20 دی ماه اعلام شده است.

 کاربرگ‌های مرحله داوری در دو بخش فنی و محتوایی تنظیم می‌گردد که بخش فنی 40 درصد امتیاز نهایی و بخش محتوایی 60 درصد امتیاز نهایی را شامل می‌شود،علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند به «پایگاه اطلاع رسانی مسابقه» مراجعه کنند.

قرارگاه سایبری شهید احمدی روشن یاسوج نیز جشنواره‌ای با مضمون حماسه ی 9 دی  و با نام «عاشوراییان» را برگزار می‌کند.
ايجاد فرصت تأمل و تدبر پيرامون واقعه‌ي عظيم 9 دی‌ماه براي نسل جوان و تلاش براي بيان هنرمندانه و امروزي ابعاد روز حماسه 9 دی(تجدید پیمان مردم با ولایت) توسط جوانان و براي جوانان از جمله اهداف این مسابقه است.
علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند از طریق پایگاه ها، حوزه های و یا معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه یاسوج اقدام به ثبت نام کنند و یا از طریق دانلود و سپس پر کردن فرم زیر آنرا به آدرس رایانامه دبیرخانه جشنواره به نشانی  gh.sh.ahmadi@mailfa.com ایمیل کنند.نام نویسی از 24آذرماه آغاز و تا 9دی ادامه دارد.

همچنین، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، به مناسبت «حماسه 9دی» فراخوان مسابقه وبلاگ‌نویسی«حماسه با شکوه 9دی» را منتشر کرد.

ضرورت توجه به ولایت مداری در حماسه نه دی، رمـز ماندگاری حماسه نه دی و  حماسه توده مردم در حماسه  نه دی، محورهای این مسابقه است.

مسابقه ویژه طلاب استان اصفهان بوده و شرکت کنندگان مـی‌تـواننـد با قـرار دادن حـداقل یـک پسـت در وبـلاگ شخصـی و یـا وبـلاگ مـدرسـه  تـا 10 دی ماه و ارسال لینک مطلب در قسمت نظـرات  وبـلاگ مدیـریت استـان اصفهـان، در مسابقه شرکت کنند.نام نویسی در این مسابقه آغاز و تا 10 دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول