پایان ثبت نام ششمین جشنواره وب ایران

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» ثبت نام جشنواره وب ایران از تاریخ 4 آبان ماه 1392 آغاز شد و تا تاریخ 30 آذر ماه 1392 ادامه داشت.

بنابر اعلام دبیرخانه این جشنواره با پایان ثبت نام، 9107 وب سایت شرکت کننده در جشنواره وب ایران  در 4 شاخه «کسب و کار های اینترنتی» ، «استارتاپ ها» ، «اطلاع رسانی و فرهنگی» و «صنایع مرتبط»  و 43 گروه به رقابت خواهند پرداخت .

این جشنواره هر ساله تلاش در ایجاد فرصت برای وب سایتهای ایرانی به منظور رقابت کیفی و کمی وکمک به رشد و شکوفایی وب سایتها در حوزه وب می نماید.

بنابراین گزارش، ازتاریخ 1 دی ماه 1392، ارزیابی و سنجش وب سایتها توسط داوران جشنواره وب ایران اغاز شده است. داوران جشنواره وب ایران که هر ساله از میان متخصصین و فعالان برجسته حوزه وب انتخاب می شوند به مدت یک ماه به بررسی وب سایتهای شرکت کننده می پردازند.

ملاک های داوری  ششمین جشنواره وب ایران شامل  «محتوا»، «ساختار و مسیر»،«طراحی دیداری»، «کارکرد»، «تعامل»، «تجربه کلی» است.

نامزدهای این دوره در تاریخ 1 بهمن ماه 1392 معرفی خواهند شد و مراسم اختتامیه ششمین جشنواره وب ایران در تاریخ 1 اسفند ماه 1392 برگزار خواهد شد.

سایت های برتر در جشنواره وب ایران در دو گروه به انتخاب داوارن و رای گیری مردمی معرفی می‌شوند. برای شرکت در بخش رای گیری مردمی شرکت کنندگان می توانند با ورود به پنل جشنواره وب ایران و از بخش «دفتر کار من» کد مربوط به رای گیری مردمی را دریافت و در سایت خود قرار دهند. کاربران با رای دادن به سایت یا سایتهای مورد علاقه شان، امکان اینکه آن سایت در بین برندگان مردمی جشنواره وب ایران قراردگیرد را ایجاد می نمایند. شایان ذکر است که رای گیری مردمی از تاریخ 15 دیماه 1392 آغاز می شود.

برای کسب اطلاعلات بیشترو مشاهده جدول زمانبندی کامل  به وب سایت جشنواره مراجعه نمایند.

انتهای پیام/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول