مقررات استفاده از شبکه‌های اجتماعی تنظیم می‌شود

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از مهر، شورایعالی فضای مجازی به عنوان نهاد تصمیم گیر در حوزه سایبر در آخرین جلسه رسمی خود، موضوع تنظیم مقررات شبکه های مجازی را با هدف ساماندهی شبکه های اجتماعی به مرکز ملی فضای مجازی سپرد تا تصمیم گیری در مورد استفاده از این شبکه ها روال منطقی تری به خود گیرد.

سعید مهدیون، معاون تنظیم مقررات مركز ملی فضای مجازی در گفت‌وگو با مهر گفت: تنظیم مقررات برای استفاده از شبکه های اجتماعی هم اکنون در دستور کار مرکز ملی فضای مجازی قرار گرفته است.

وی افزود: شورایعالی فضای مجازی تکلیف کرده که مرکز ملی فضای مجازی روی این موضوع کار کند.

مهدیون با بیان اینکه این موضوع هم اکنون در حوزه معاونت ارتقای فضای مجازی مرکز ملی قرار گرفته است، ادامه داد: پس از آماده شدن طرح اولیه، تنظیم مقررات با هدف ساماندهی موضوعات مربوط به شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی در معاونت تنظیم مقررات مرکز ملی فضای مجازی نهایی می شود و برای تصویب در شورایعالی فضای مجازی بررسی خواهد شد.

پیش از این نیز محمد حسن انتظاری دبیر شورای عالی فضای مجازی تجربه عضویت و برقراری ارتباط وزیر ارتباطات را با شبکه های اجتماعی داخلی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: به زودی طرحی برای ساماندهی شبکه های اجتماعی داخلی ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول