مقایسه طرفداران شبکه‌های اجتماعی

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از اقتصاد ايران آنلاين، با گسترش اینترنت استفاده از شبکه های اجتماعی نیز در بسیاری از کشورها با رشد روبه رو شده است.

کاربران اینترنتی از طریق عضویت در شبکه های اجتماعی می توانند پروفایل ها و صفحات شخصی برای خودشان بسازند.

شبکه های اجتماعی از زنجیره به هم پیوسته ای از پروفایل ها تشکیل شده اند و اعضا می توانند در این محیط با دوستان شان در ارتباط باشند.

کاربران می توانند دوستان و آشنایان قدیمی شان را در شبکه های اجتماعی بیابیند، دوستان جدیدی پیدا کنند و همچنین دوستان خارج از این فضا را به برای پیوستن به شبکه های اجتماعی دعوت کنند.

مجله فوربس در گزارش جدید خود، میزان همه گیری برخی از شبکه ها اجتماعی نامی را در نقاط مختلف جهان مورد بررسی قرار داده است.

بررسی اطلاعات منتشر شده، نتایج جالبی را در مورد این صفحات در اختیار مطالعه کنندگان قرار می دهد.
تفاوت در میزان استفاده از توییتر و فیس بوک در نقاط مختلف جهان یکی از شگفتی های این امر می باشد.
به عنوان مثال، آمریکای جنوبی با ۶۷ درصد استفاده از فیس بوک رتبه نخست استفاده از این شبکه اجتماعی را کسب کرده است، در حالی که آمریکای شمالی با ۳۶ درصد کم ترین استفاده را به نام خود کرده است.

مقایسه آمار طرفداران توییتروفیس بوک نشان دهنده اعداد و ارقام بیشتر برای فیس بوک و همه گیرتر شدن آن نسبت به سایر شبکه های اجتماعی در تمام مناطق جهان می باشد.

به عنوان نمونه تا پیش از این آمارگیری، گمان می شد که توییتر بیشترین میزان طرفدار را در میان شبکه های اجتماعی داشته باشد اما آمارها نشان دهنده رشد بیشتر فیس بوک در اروپا نسبت به توییتر می باشد.

یکی دیگر از نکات جالب این بررسی، استفاده فراوان مردم خاورمیانه از LinkedIn است که این آمار نسبت به آمریکا تقریبا در موقعیت مخالف قرار گرفته است.

جدول منتشرشده مجله فوربس در ادامه گزارش قابل مشاهده می باشد.

جدول محبوبیت شبکه‌های اجتماعی

انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول