30دی، آخرین مهلت شرکت در هفتمین جشنواره «سلام»

به گزارش«وبلاگ نیوز» هفتمین جشنواره سلام ویژه دانشجویان در حال تحصیل دانشگاه‌های پیام نور سراسر آغاز شد.

ايجاد موج هنر متعهد در فضای دانشگاهی با رويكرد انديشه های شاخص هنر متعهد شهيد آوينی، استفاده از زبان هنر در پيشبرد اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی، انتقال و رسانش ارزشهای انقلاب به نسل های جديد، از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

شرکت دانشجویان در همه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور در این جشنواره بلامانع است و پر کردن فرم ثبت نام به طور دقیق در همه رشته‌های جشنواره الزامی است.

هفتمین جشنواره «سلام» در 10بخش، داستان نویسی، خوشنویسی، کاریکاتور، طراحی گرافیک، عکس، مقاله نویسی، متن ادبی و دکلمه، شعر، وبلاگ و کلیپ سازی برگزار می‌شود.

در بخش وبلاگ‌نویسی: موضوع علوم قرآنی شامل کلیه وبلاگ های حوزه دین و علوم قرآنی، سبک زندگی(شامل شاخص های مهم زندگی اسلامی ایرانی، موضوع مولفه های زندگی دانشجویی،حماسه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی)، موضوع فرهنگ پایداری شامل کلیه وبلاگ ها با محوریت دفاع مقدس، شهدا و مکتب مقاومت و هنری و کاربردی کلیه وبلاگ هایی که در حوزه هنر و خدمات رسانی فعالیت می کنند، موضوعات این جشنواره اند.

بخش وبلاگ‌نویسی شامل 4 موضوع است: موضوع علوم قرآنی شامل کلیه وبلاگ های حوزه دین و علوم قرآنی، موضوع سبک زندگی(شامل شاخص های مهم زندگی اسلامی ایرانی، مولفه های زندگی دانشجویی،حماسه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی)، موضوع فرهنگ پایداری شامل کلیه وبلاگ‌ها با محوریت دفاع مقدس، شهدا و مکتب مقاومت و موضوع هنری و کاربردی که شامل کلیه وبلاگ‌هایی است که در حوزه هنر و خدمات رسانی فعالیت می‌کنند.

وبلاگ‌ها باید حداقل دارای پنج پست بوده و در ایام جشنواره به روز باشند، در جهت شناسایی وبلاگ ها لازم است دانشجویان متقاضی، فراخوان جشنواره را در یکی از پستهای وبلاگ خود بارگذاری نمایند.

نام نویسی از از اول مهر آغاز و تا 30 دی ماه 92 ادامه خواهد داشت، داوری بهمن ماه صورت خواهد گرفت و اختتامیه جشنواره اسفندماه 92 خواهد بود.
گفتنی است که هرگونه اطلاع رساني مراحل مختلف جشنواره فقط از طریق سایت رسمی جشنواره در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول