فراخوان دومین جشنواره «توان‌یابان و فضاي مجازی» منتشر شد

به گزارش«وبلاگ نیوز» دومین جشنواره توان یابان و فضای مجازی به همت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و با شعار فناوري اطلاعات و ارتباطات بستری مناسب برای ایجاد فرصت‌های شغلی، منتشر شد.

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد همزمان با روز جهاني معلولان و با مشارکت توان یابان و دوستداران جامعه بزرگ توان يابان كشور، فعال در فضاي مجازي دومین جشنواره «افراد توان یاب و  فضای مجازی» را برگزار می‌نماید.

شناسايي و معرفي توانمندي هاي افراد توان ياب در فضاي مجازي،  تبین نقش فناوري اطلاعات و ارتباطات در کارآفرینی افراد دارای معلولیت و بررسی تاثیر وب در زندگی فردی و اجتماعی توان یابان، اهداف این جشنواره است.

جشنواره در 2 بخش اصلی، سایت‌ها و وبلاگ‌های افراد توان یاب و سایت‌ها و وبلاگ‌هایی با موضوع معلولیت و بخش جانبی، سایت‌های انجمن‌های حوزه معلولان، برگزار می‌شود.

تمامی توان یابان، افراد دارای معلولیت و علاقمندان به موضوع معلولیت و فعالان این حوزه در فضای مجازی می‌توانند در این جشنواره شرکت نمایند.

 تولیدی بودن محتوای وبلاگ،  مرتبط و جذاب بودن عنوان وبلاگ با موضوع جشنواره، زبان نگارشی ساده و شیوا و استفاده از آرشیو موضوعی از ملاک‌های محتوایی این جشنواره است.

 نام نویسی در جشنواره از 12آذر آغاز و تا 12بهمن ماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان جهت ثبت نام می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول