بده و بستان کافه سؤال با باشگاه مخاطبان رسانه ملی

[خبر | فیلم]

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران، برنامه کافه سوال شب گذشته با محوریت شبکه اجتماعی باشگاه مخاطبان رسانه ملی روی آنتن شبکه دو رفت.

محمد سجاد نوروزیان عضو شورای راهبردی باشگاه مخاطبان، در این برنامه گفت: بحث ارتباط با مخاطب از پیش وجود داشته و چگونگی و استفاده از تکنیک‌های مربوط برای این ارتباط، هم اکنون مدنظر قرار می‌گیرد.

وی افزود: نیاز ارتباط بین برنامه ساز و مخاطب وجود دارد و هم‌اکنون چنین ارتباطی با موفقیت شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: در مورد محتوای مشاهده شده در شبکه‌های مجازی، فضای اخلاقی عجیبی بر خانواده‌های ایرانی حاکم است که چنین فضایی در باشگاه مخاطبان به چشم می‌خورد.

فریبا نادری بازیگر هم در این برنامه گفت: به قدری درگیر دنیای حقیقی هستم که برای فضای مجازی فرصت زیادی ندارم اما به مقداری کم، از راه این شبکه‌ها درمورد کارهایم اطلاع رسانی می‌کنم.

وی افزود: من به عنوان یک هنرمند برای خودم خط قرمزهایی دارم اما خیلی از جوان‌ها اینگونه فکر نمی‌کنند که باید به آنها حق داد زیرا آنها در دنیای من و با مشکلات من زندگی نکرده‌اند.

وی اظهار داشت: جدا از وجود مشکلات ساختاری، اگر سرعت اینترنت، اتصالات شبکه و نحوه استفاده، صحیح باشد، وجود شبکه‌های مجازی کمک بسیاری به هنرمندان می‌کند.

مژده لواسانی مجری کافه سوال در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل آغاز به کار جشنواره تلویزیونی جام جم، از هفته آینده در زمان پخش برنامه، تغییر ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول