برگزیدگان جشنواره وبلاگ‌نویسی «صفر و یک امن» تقدیر شدند

 به گزارش «وبلاگ نیوز»، طی مراسمی در روز دوشنبه، 23 دی‌ماه، از برگزیدگان مسابقه «وبلاگ‌نویسی صفر و یک امن»  که در شهریورماه سال جاری از طریق سایت «پلیس فتا» فراخوان شده بود، تقدیر به عمل آمد.

این مراسم در دفتر رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا با حضور سرهنگ سهرابی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا و سرهنگ مهندس علی نیک نفس رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس سایبری کشور برگزار شد.

از معیارهای مهم انتخاب پنج سایت برتر از میان 270 سایت شرکت‌کننده در این جشنواره می‌توان به هدف در ارائه مطلب، داشتن یک فرایند منظم در ارایه اهداف و رویکرد وبلاگ، به روزرسانی مستمر و منظم، حجم محتوای منتشره و رعایت آیین نگارش زبان فارسی مصوب فرهنگستان زبان و ادب فارسی در وبلاگ و سایت اشاره کرد.

«امنیت سایبری و پیشگیری از جرایم سایبری»، «صفر و یک امن»، «دیسنا»، «حفره‌های وب و لایه‌های امنیتی» و «وبلاگ‌نویسی پلیس فتا» 4 سایت و 1 وبلاگ برتر این مسابقه بودند.

این مسابقه و برنامه‌­های مشابه با هدف افزایش سطح آگاهی هموطنان و تعاملات بیشتر هموطنان با پلیس فتا در آینده‌ای نزدیک مجدداً تکرار می‌شود و اطلاع‌رسانی لازم نیز از طریق سایت «پلیس فتا» بصورت عمومی انجام خواهد شد.

 انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول