«وظیفه ارتش سایبری، براندازی ضدانقلاب در فضای مجازی است»

به گزارش «وبلاگ نیوز» مصطفی ذوالنور، جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه، در گفتگو با اعتماد، در خصوص ادعای موازی کاری پلیس فتا و ارتش سایبری سپاه گفت: پلیس فتا، پلیس جرایم خاصی در فضای مجازی است. ولی به نظر شما، می‌تواند به تنهایی جوابگوی تعداد سایت‌های فراوانی باشد که در فضای عمومی اینترنت وجود دارند؟ یعنی شما تعداد سایت‌ها و کسانی که دارند کار می‌کنند، را در حد قابل توجهی می‌دانید یا محدود؟ به نظر شما، فتا به تنهایی می‌تواند همه را رصدکرده و پوشش دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که چون نیروی انتظامی نمی‌تواند وارد شود پس وارد می‌شوید؟ گفت: پلیس فتا، کاری با براندازی سایت‌های ضدانقلاب، علیه نظام یا سایت‌های صهیونیستی ندارد. ماموریت چندمش هم نمی‌شود. کار اصلی‌اش ایجاد امنیت برای شهروندان است. اما سپاه پاسداران برای جلوگیری از جریان‌های براندازانه‌یی هست که مثلا تلاش می‌کنند عسلویه ما را هک کنند. حالا دستگاه امنیتی هم در این زمینه فعال عمل می‌کند، یا مثلا ضدانقلابی که امروز با سایت‌های مختلف در تخریب تفکرات نسل جوان دارند کار می‌کنند. سایت‌هایی که دارند، فضای فساد را در جامعه ایجاد می‌کنند. سایت‌های مستهجن. آنهایی که سرقت اطلاعات شخصی خانوادگی افراد را انجام می‌دهند. خب. سپاه آمد و بسیاری از این سایت‌ها را متلاشی کرد.

ذوالنور همچنین در خصوص دخالت سپاه در فیس‌بوک گفت: سپاه نسبت به اینها کاری نمی‌کند. مگر جنبه خاصی علیه ارزش‌های انقلاب و امنیت جامعه باشد یا خط براندازی و فساد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه در خصوص فعالیت‌های ارتش سایبری سپاه افزود: تاجایی که من اطلاع دارم، سایت‌های بیگانه‌یی که علیه ما فعال هستند و گروه‌های ضدانقلاب برایشان اولویت است. خب اگر بتواند؛ هک کند، اگر نتواند مقابله می‌کنند.اخلال ایجاد می‌کند. پارازیت می‌اندازد. البته یک بخشی از کار اتفاقا ربطی به سپاه ندارد. این را خود مخابرات انجام می‌دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که دقیقا ارتش سایبری با ضدانقلاب‌ها چه کار می‌کند؟ نیز گفت: هر کاری، متعدد است. هر کاری که از ارتش سایبری برآید. مانند کار هکر‌ها؛سپاه به‌شدت در این زمینه الحمدالله فعال بوده است. وبلاگ نویس‌هایی که آمده‌اند، جبهه خودی را تقویت می‌کنند در مقابل آنها.

ذوالنور همچنین در خصوص این سؤال که «پس این داستان ساعتی 7 هزار تومان صحیح است؟» هم پاسخ داد: درباره 7 هزار تومان چیزی نمی‌دانم. ولی امروز مهم‌ترین صحنه مبارزه با انقلاب، اصول، ارزش‌ها و اخلاق، عرصه سایبری به‌عنوان یکی از عرصه‌ها و ابزار جنگ نرم است و چنانچه کسانی یا دستگاه‌هایی بتوانند ارتش خود جوش سایبری را کمک و مساعدت کنند، بسیار کار خوبی خواهد بود. همان‌گونه که دشمنان مردم ما و جریان‌های ضدانقلاب با همه وجود نیروهای در خط جبهه مقابل انقلاب را پشتیبانی می‌کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول