ترفند تازه تويیتر برای بمباران تبلیغاتی کاربران

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از فارس، برنامه‌ریزی اولیه برای این کار از ماه دسامبر آغاز شده و هدف از آن مرتبط ساختن صاحبان مشاغل با مشتریان احتمالی است. به همین منظور تبلیغات هدفمند در دستور کار قرار گرفته و با بررسی ایمیل‌ها و پست‌های کاربران تبلیغات مرتبط با سلیقه و ذائقه هر کاربر به نمایش درمی‌آید.

توییتر به شرکت‌های مختلف اطلاع داده که برای استفاده از این قابلیت می توانند پایگاه های داده نرم افزارهای customer relationship management (CRM) خود را مورد استفاده قرار دهند. بازاریاب های فعال در دنیای مجازی نیز می توانند برای انتشار هدفمند تبلیغاتشان از اطلاعاتی همچون اسامی کاربری و محتوای پست ها، زندگی نامه و تعداد دنبال کنندگان و … بهره بگیرند.

پیش از این تعداد دیگری از غول‌های دنیای مجازی مانند فیس‌بوک نیز از روش‌های تبلیغاتی هدفمند برای بمباران تبلیغاتی کاربران خود استفاده کرده و با اعتراض آنها نیز مواجه شده بودند.

انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول