عامل سو استفاده از نوجوانان در فضای مجازی دستگير شد

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از مهر، رئیس پلیس فتا استان فارس در تشريح اين خبر گفت: ماجرا از زمانی شروع می شود که کارشناسان اداره تشخیص و پیشگیری پلیس فتا فارس صفحه ای را در شبکه اجتماعی شناسایی كردند که مدیر این صفحه با قرار دادن تصاویری غیر اخلاقی از نوجوانان آنها را ترغیب به ورود به آن صفحه مي كرد.

سرهنگ سيدموسي حسيني ادامه داد: اين فرد پس از ورو كاربران به آن شبكه اجتماعي، با اغفال کاربران، آنها را مورد تعرض و اذیت ازار جنسی قرار می داد.

وي افزود: با مطرح شدن این موضوع تیمی از اداره مبارزه با جرائم سایبری، تشکیل و با اقداماتی فنی و پلیسی، موفق به شناسایی متهم در فضای مجازی شدند.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: متهم در ابتدا سعی در گریز از دست ماموران در فضای مجازی را داشت که با اقدامات مهندسی اجتماعی متهم كه مردی 45 ساله ساکن شیراز بود دستگير شد.

سرهنگ حسيني با بيان اينكه متهم دستگير شده به دلیل مشکلاتی که از لحاظ روحی داشت اقدام به تجاوز به هم نوعان نوجوان مي كرد، ‌افزود: اين فرد براي رسيدن به اهداف پليد خود، با ورود به فضای مجازی اقدام به دام انداختن کاربران نوجوان و اغفال آنها و سوء استفاده و تجاوز به آنان می كرده است.

انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول